۷/۱۶/۱۳۹۱

بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان در شمال عراق

بر اساس ادعائی اسکادران هوائی ترکیه کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شمال عراق را مورد هدف قرار داده است.
روزنامه حریت ترکیه به نقل از منابع رسمی مقامات حزب جلال طالبانی خبر بمابارن کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان را منتشر ساخته است. 
بنا بر این ادعا هواپیماهای جنگنده ترکیه دیروز به هنگام شب با برخواست از دیاربکیر عازم شمال عراق گشته اند و دققایقی نیز به بمباران کمپ های بزرگ سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان به ماندن قندیل، خاکورک و ... نموده اند. 
مهمترین کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شمال عراق عبارت است از قندیل، آواشین، خاکورک، زاپ، هفتانین و ... 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8bncn8w
سه عضو حزب کارگران کوردستان دستگیر شد
پس از بازبینی فیلم های دوربین های شهری نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه موفق به دستگیری 3 تروریست از اعضای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) که در راه های مبادلتی اقدام به توقف خودروها و ترویج پروپاگاندا بر لیه حزب کارگران کوردستان نموده بودند گشت.
3 تروریست مذکور که در شهر حکاری ترکیه در حال به اصطلاح کنترل هویت شهروندان ترکیه ای بودند توسط دوربین های شهری تثبیت شده و دستگیر گشتند. 
پس از دستگیری تروریستها تعداد بسیاری زیادی اوراق رسمی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان، چندین عدد اسلحه کمری، تعداد بسیار زیادی مهمات و فشنگ کشف و ضبظ شد.
تروریستها برای انجام مراحل قانونی به دادگاه شعبه مبارزه با ترور و تروریسم ترکیه منتقل گشتند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/93oqy9d

۷/۱۵/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 2 تروریست به هلاکت رسید

نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه در شهر تونجلی و منطقه هوزات با گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) برخورد کرده و علارغم ایست نیروهای ترکیه تروریستها اقدام به گشودن آتش نمودند ه اند که نیروهای نظامی ترکیه نیز در آن واحد پاسخ داده اند، در این درگیری 2 تروریست عضو حزب کارگران کردستان به هلاکت رسیده است.
بر اساس اخباری که از سوی سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر شده است درگیری نیروهای نظامی ترکیه ای با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در ساعت 16:00 صورت گرفته است، بنا به مشاهدات هدف تروریستها حمله مسلحانه به پاسگاه موجود در منطقه بوده است که با توجه به اخبار و گشت زنی های نیروهای نظامی ترکیه متوجه این امر گشته و گروهی از نظامیان که اغلب نیروهای مبارزه با مخصوص ترور و تروریسم بوده اند را از ژاندارمری شهرتونجلی ترکیه به منطقه اعزام شده است.  
در کنار اعزام نیروهای کاماندو چندید فروند هلی کوپتر نیز برای حمایت هوائی عازم منطقه شده و گذرگاه های میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) که در منطقه بودند نیز مورد بمباران هلی کوپترها واقع شده است.
پس از وقوع درگیری شدید در منطقه و به هلاکت رسیدن 2 تروریست صبح امروز نیروهای نظامی ترکیه ای موجود در منطقه به جستجوی بقیه تروریست هائی که موفق به فرار گشته اند پرداخته اند، عملیات در منطقه ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8ch4ow4
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) یکی از رادیکالترین و خشونت طلب ترین سازمانهای تروریستی کرد موجود در منطقه می باشد که قتل عام ها و ترورهای وسیع غیرنظامیان، کودکان و ..را در کارنامه سیاه خود بهمراه دارد، این سازمان تروریست و فاشیست کورد طی حیات ننگین خود بیشتر چماغ قدرت های خارجی برای سرکوب ملل منطقه و اهرم فشار بر دولت ترکیه بوده است.

۷/۱۴/۱۳۹۱

به راستی هدف گروههای فاشیست کرد چیست؟

همکاری دو ائتنیک کرد و فارس زبان بر علیه هویت ترک منطقه و ترکان ساکن ایران مورد جدیدی نیست و فارس زبانان چه به صورت اپوزوسیون مرکزگرا و چه به صورت سیستم سیاسی 88 ساله گذشته همیشه از گروههای تروریستی، نژادپرست و فاناتیک کرد به عنوان آلت بازی و اهرم فشار بر علیه ملت ترک منطقه و ترکان ساکن ایران بهره جسته و می جویند. تغییر بافت دمگرافی آزربایجان غربی با چراغ سبز دولت ایدئولوژیک فارس، سکوت مدیای فارس زبان که برای تمامیت ارضی حتی حاضر به کاسه لیسی سیستم فعلی نیز می گردد در قبال تغییر بافت دمگرافی آزربایجان غربی و سیاست کردستانیزه کردن بسیاری از شهرهای ترک نشین به مانند بیجار، قروه و ... از مهمترین مثالهای قابل تاملی می باشد که سبب بیداری هر چه بیشتر ملت ترک در قبال همکاری دیرینه دو گروه ائتنیکی فارس زبان و کرد زبانان می گردد.
گروههای متعددی تروریستی موجود در منطقه که تعدادشان نیز به تعداد که چه بیشتر از گروههای حقوق بشری موجود در جامعه کرد و دیگر ملل منطقه می باشد خود نشان و حاکی از جامعه کرد و نوع نگرش به مسائلی همچون دمکراسی، هم زیستی، انسان دوستی، صلح طلبی، عدم خشونت و ..می باشد، برای مثال سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در ترکیه 30.000 انسان را طی 27 سال گذشته ترور و قتل عام نموده است که 750 کودک خردسال و بیش از 800 شهروند غیرنظامی نیز در لیست کشته شدگان این سازمان تروریستی کورد جای می گیرند، پژاک در غرب آزربایجان تاکنون صداها جوان ترک را سر بریده که متاسفانه آمار دقیق ترور ها و قتل عام این سازمان خشونت طلب و تروریست کرد از سوی دولت ایران هیچ گاه مشخص نشده است ولی آنچه که مشخص می باشد تعداد این آمارها دهشتناک خواهد بود، در انقلاب 57 سرکرده تروریست عبدالرحمان قاسملو و حزب به اصطلاح دمکرات کردستان با میتینگی مسلحانه ای که در شهر ترک سولدوز برگزار کردند سبب قتل عام بیش از 120 خانواده ترک سولدوزی گشتند، در سوریه شاخه سوریه ای پ.ک.ک با نام پ.ی.د در حال همکاری برای کشتار و قتل عام معترضین سوریه ای می باشد و بشار اسد و حاکمیت سوریه نیز در قبال این همکاری گروههای تروریست کورد مسلح قسمتی از خاکهای سوریه را برای فشار آوری بر ترکیه به کردهای مسلح تقدیم کردند، در عراق مسعود بازانی ناسیونالیست شناخته شده کورد با اشغال شهر ترک نشین کرکوک توسط 20.000 پیشمرگه مسلح کرد بار دیگر صفحه سیاسی را بر تاریخ توسعه طلبی و سیاست قتل عام گروههای تروریستی و نژادپرست کرد افزود.
مدیای رادیکال کورد به علت حمایتی که از دولت های استعمارگر و قدرتهای منطقه ای و جهانی گرفته و می گیرد بسیار قدرتمند م باشد و متاسفانه در بسیاری از اوقات سیاسیتهای بسیار ضد انسانی و کثیفی که در برگیرنده سیاست های پاک سازی ائتینیکی می باشد را در قبال ترکان منطقه در پیش گرفته و می گیرد، از سیاست کردستانیزه کردن منطقه، پاک سازی ائتنیکی ، ترویج ترور و قتل عام، ترویج خطونت طلبی، ترویج انواع قاچاق تحت لوای واژه نو ساخت بی بی سی فارسی به نام "کولبری"، سیاست زمین سوخته، پروپاگاندا بر علیه ملت ترک و مناطق ملی ترک نشین و ... از جمله اعمال زشت و غیرانسانی مدیای رادیکال و تروریست کورد موجود در منطقه می باشد.     
بسیاری از این گروههای تروریستی و نژادپرست کرد موجود در منطقه به خیال و توهمات خود در سال 2012 قصد فتح مناطق ترک نشین و آزربایجان جنوبی را در اذهان بیمار و نژادپرست خود می پرورانند و روزی نیست که نقشه ای که دربرگیرنده صدها و هزاران شهر ترک نشین باشد را منتشر نکنند، به نظر اینان هر کجا خدائی ناکرده شخصی دارای هویت کرد زندگی کند باید به کردستان خیالی اینان افزوده شود، مهم نیست این جغرافیای شهر های ترک نشین اورمیه، سولدوز، قوشاچای، بیجار، قروه، ماکو، خوی، و ..باشد یا برای مثال واشنگتن، گوتنبرگ، آلاسکا و .. مهم وجود شخص و یا گروهی متشکل از 100 تا چندصد نفر که هویت کورد را به یدک بکشند می باشد نه چیز دیگری...   
در جدیدترین عمل ننگ آمیز گروههای تروریستی و نژادپرست کرد خبری در یکی از سایتهای منتصب به مدیای رادیکال و نژادپرست کورد مبتنی بر شروع اعتراضات در شهر اورمیه منتشر شده است که هدف این خبر جعلی و شایعه نه تنها پوشش رسانه ای این به اصطلاح اعتراضای که هیچ وقت صورت نگرفته و خیالی می باشد بلکه تحت لوای این خبر جعلی سیاست کردستانیزه کردن شهر اورمیه نگین آزربایجان توسط این گروههای به شدت نژادپرست و رادیکال کرد تبلیغ می گردد، متاسفانه مدیای فارس زبان نیز به مانند همیشه به همکاری این گروههای تروریست و نژادپرست کرد پرداخته و خبر را بارها منتشر کرده است بدون اینکه کوچکترین عکس، ویدئو، فایل صوتی و .. از این تجمعات کذائی  را منتشر کند ویا منبع موثقی بخواهد...
ملت ترک با توجه به قتل عام ها، ترور ها، نژادپرستی ها و ...که از تاریخ گروههای مسلح کرد منطقه در قبال خویش دیده و گرفته به خوبی دشمنان دیرینه خود را می شناسد...
در زبان ترکی مثلی هست: کوردون چوره ئی دیزی اوستونده اولور
یعنی نان کرد همیشه بر روی رانش می باشد و در حین بلند شدن می افتد، پدران و مادران ترکمان به خوبی گروههای مسلح، یاغیان و گروههای تروریستی را چه از حادثه اسماعیل سیمیتقو یاغی، چه از قاسملوی تروریست و ... دانسته و می شناختند.      
لینک خبر جعلی فوق در مدیای فارس زبان:
https://balatarin.com/permlink/2012/10/4/3163838

حزب کارگران کردستان 2 کامیون را به آتش کشید، راننده گان ناپدید گشتند

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) دیروز در شهر شیمدینلی  از توابع شهر حکاری ترکیه اقدام به آتش کشیدن 2 ترانزیت نموده است، متاسفانه بعد از این حمله تروریستی رانندگاه هر دو ترانزیت ناپدید شده اند.
مییلتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان با بستن قسمت کوچکی از راه مبادلاتی شیمدینلی- آغ توتون ترکیه اقدام به توقف 2 ترانزیت نموده و هر دو ترانزیت را به آتش کشیدند. برای دستگیری تروریستها و پیدا کردن راننده گان عملیاتی توسط نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه در منظقه آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/95eat5t
حزب کارگران کوردستان و تجارت انواع مواد مخدر
بر اساس عملیاتی که از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر ترکیه صورت گرفته است، پلیس ترکیه توانسته ضربه مهلکی بر تن بی جان سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) و منافع فاینانسش وارد سازد، به طوریکه طی 1 عملیات پلیس ترکیه موفق به کشف 2 تن و 245 کیلوگرم انواع مواد مخدر از جمله هروئین گشته است.
عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر ترکیه در شهر لیجه صورت گرفته است، این حجم از مواد مخدر تحت ترانزیت سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان به ترکیه وارد شده و قصد داشته اند که به اروپا صادر کنند. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9ho56ua
تله ناجوانمردانه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان
تروریسم در دنیا و الخصوص تروریسم کرد در منطقه به مانند چماغ قدرتهای خارجی و دول استعمارگر در منطقه عمل کرده و می کند، از جمله این گروههای تروریست، نژادپرست، فاناتیک سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) می باشد که طی حیات ننگ خویش بارها دست آویز انواع سازمانهای اطلاعاتی منطقه و دنیا بوده و می باشد. این گروه تروریستی کورد برای تحقق نیات ضد انسانی و فاناتیک خویش دست به هر عملی می زند.
درجدترین حیله های این سازمان شیاد در شهر خاتای ترکیه روی داده است و گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان پس از کشتن یک چوپانی اقدام به گذاشتن تله انفجاری در زیر جسد این چوپان نموده بودند که خوشبختانه با هوشیاری مامورین ترکیه ای این تلفه انفجاری خنثی شده است.
پس از حمله تروریستی که اعضای حزب کارگران در پاسگاه قیریخان- حاصا انجام داده و با 2 تلفات رهسپار شده بودند در راه چوپانی 40 ساله به نام حسن دال را کشته و از جسد این انسان به عنوان تله انفجاری استفاده نموده بودند، این یکی از ننگترین اعمالی هست که یک اعضای یک سازمان تروریستی می توانند به یدک بکشند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9dedj8p

۷/۱۳/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 4 تروریست به هلاکت رسید

بنا به اخباری که از سوی سایت روزنامه خبری آخشام ترکیه منتشر شده است نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه در درگیری که با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند موفق به هلاکت رساندن 4 تروریست گشته اند.
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در جاده مبادلاتی الازیغ اقدام به بستن قسمت کوچکی از جاده نموده بودند که پس از این عملیاتی برای دستگیری تروریستها آغاز شده بود که طی تعقیب و گریز و درگیری بوجود آمده 4 تروریست به هلاکت رسیده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9t66fpb
درگیری با حزب کارگران کردستان: 2 تروریست به هلاکت رسید
بر اساس اخباری که از سوی سایت خبری استار ترکیه منتشر شده است نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه دیروز درگیری را با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) داشته اند که در این درگیری موفق به هلاکت رساندن 2 تروریست گشته اند.
بنا به اخبار منتشر شده درگیری ها در منطقه اروح از توابع شهر سیرت ترکیه صورت گرفته است، اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان که در حال برنامه ریزی برای انجام عملیات تروریست برعلیه یکی از پایگاه های منطقه بودند و اولین تیراندازی ها با استفاده از راکت انداز نیز به سمت پایگاه نظامی ترکیه صورت گرفته بود که خوشبختانه با هوشیاری سربازان ترکیه ای و دادن پاسخ در چند دقیقه منجربه هلاکت رسیدن 2 تروریست از اعضای پ.ک.ک گشت.
دیگر تروریستها نیز از تاریکی شب نهایت بهره را برده و به مانند همیشه گریختند، برای دستگیری تررویستها در منطقه با حمایت هلیکوپترها عملیاتی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8n4jxsj
درگیری با حزب کارگران کردستان در بیتلیس: 1 تروریست به هلاکت رسید
بر اساس خبرهای منتشر شده نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شهر بیتلس و منطقه گوراویماق ترکیه داشته اند، در این درگیری نیروهای نظامی ترکیه موفق به هلاکت رساندن 1 تروریست گشته اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8je9z2v
طرفداران حزب کارگران کوردستان مدرسه ای را در ترکیه به آتش کشیدند
بر اساس خبرهای منتشر شده در هنگام جنازه یکی از تروریستهای عضو حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) که در درگیریهای چند روز گذشته با نظامیان ترکیه به هلاکت رسیده بود گروهی از طرفداران این سازمان تروریست و خشونت طلب کرد اقدام به آتش کشیدن چندین مدرسه در شهر یوکسک اووای ترکیه نموده اند.
پلیس ترکیه که برای پراکنده ساخت طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان اقدام به پخش آب فشار قوی نموده طرفداران پ.ک.ک به کوچها گریخته و سپس به آتش کشیدن 1 مدرسه اقدام نمودند، متاسفانه یکی از مدارس تماماً در آتش سوخت.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8em9jp4

۷/۱۱/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 12 تروریست به هلاکت رسیده است

بر اساس بیانیه ای رسمی که از سوی استاندار شهر حکاری ترکیه منتشر گشته است نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه درگیری با 12 عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که از طریق مرز عراق قصد ورود به ترکیه را داشته اند صورت گرفته است، در این درگیری نیروهای نظامی ترکیه موفق به هلاکت رساندن 12 تروریست مذکور گشته اند.
بنا به اخبار رسمی که از سوی آژانس خبری آناطولی  منتشر شده است 2 نفر از این 12 تروریست زن می باشند.
نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه چندین روز متوالی می باشد که در نقاط مرزی ترکیه – عراق عملیات هائی بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان را محقق می سازند و اخبار رسمی و غیررسمی منتشر شده خبر از تلفات بیشتری بود و ضربه ای دیگر بر جان نحیف پ.ک.ک وارد ساخته شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8z86fyd
یوتلست پخش تلویزیون Sterk TV که متعلق به حزب کارگران کردستان می باشد را متوقف ساخت
شرکت تلویزیون و ماهواره ای NileSat در عملی پخش یکی از کانال های رسمی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) به نام Sterk TV را متوقف ساخت، این کانال تلویزیونی پس از روژ تی وی دومین ارگان رسمی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان برای پروپاگاندا، ترویج نژادپرستی، رادکالیسم، خشونت طلبی و فاناتیسم میباشد. پس از دادگاه شهر کپهاگ که ممنوعیت پخش کانال Roj TV را به علت ترویج تروریسم و خشونت طلبی ممنوع ساخته دومین ضربه مهیب بر حزب کارگران کوردستان می باشد.
بنا به اخباری که به صورت رسمی از سوی شرکت Nilsat منتشر شده کانال تلویزیونی Sterk TV از تاریخ  30 سپتامبر 2012 قادر به پخش برنامه های خود از این ماهواره نخواهد بود. 
پروپاگاندا یکی از مهترین ابزارهای تروریسم بوده و می باشد و بی شک ضربات اینچنینی بر قلب سازمان تروریستی پ.ک.ک می تواند سبب عدم ترویج رادیکالیسم، نژادپرستی، خشونت طلبی، تروریسم و فاناتیسم در جامعه به شدت دارای تمایلات میلیتاریست وار کورد گردد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8un9o8v

درگیری با حزب کارگران کردستان: 5 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اخباری که از سوی سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر شده است نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در شیمدینلی از توابع شهر حکاری ترکیه داشته اند که در این درگیری ها موفق به هلاکت رساندن 5 تروریست گشته اند. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9e6n6lm
حزب کارگران کردستان 3 ترانزیت ایران را به آتش کشید
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) دیروز 3 ترانزیت ایران که از سوی چالدران به سمت ترکیه حرکت کرده بودند را در نزدیکی کوه تندوره ک ترکیه به آتش کشیدند.
بر اساس منابع اطلاعاتی این گروه شامل 3 تروریست از اعضای حزب کارگران کردستان بوده اند، پس از بستن قسمت کوچکی از جاده و پیاده کردن راننده ها اقدام به آتش کشیدن هر 3 ترانزیت نموده اند.
برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیات وسیعی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8l8vgju
ضربه ای دیگر بر منابع مادی حزب کارگران کوردستان
نیروهای مبارزه با تجارت غیرقانونی ترکیه موفق به کشف 3 ترانزیت سیگار قاچاق که توسط اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به ترکیه و شهر آنکارا وارد شده بودند نموده اند، بنا به اخبار روزنامه استار چاپ ترکیه 5 ایرانی نیز در جریان حمل غیرقانونی این محموله بزرگ قاچاق نقش داشته اند، قاچاقچیان ایرانی با توصل به میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان اقدام به ترانزیت این محموله قاچاق نموده اند.
بنا به اطلاعات موجود هر 3 ترانزیت حامل محموله سیگار قاچاق دارای پلاک ایران می باشند که توسط کار اطلاعاتی چندین ماهه و سگ های شعبه مواد مخدر ترکیه کشف شده است.
ارزش اولیه این محموله قاچاق سیگار 3 میلیون لیره ترکیه حدس زده می شود. دستگیرشدگان مرتبط با حمل و ترانزیت این محموله قاچاق برای بازپرسی و ادامه سیر قانونی به شعب دادگاهی ترکیه منتقل گشته اند.
یکی از عمده و مهمترین منابع تامین ملی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان قاچاق هروئین و قاچاق از هر نوعی میباشد، بنا به آمار پلیس بین الملل بیش از 70% مواد مخدر صادره به اروپا توسط این سازمان مخوف و خشونت طلب ترانزیت می گردد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9gpzdxk
حزب کارگران کردستان 3 مدرسه را به آتش کشید
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) که بیشتر به عنوان سازمانی به شدت رادیکال، خشونت طلب، نژادپرست و فاتانیک معرفی می گردد در سلسله جدیدترین اعمال خویش اقدام به آتش زدن مدارس ترکیه می نماید، در جدیدترین این اعمال متحجر آمیز که نتیجه ای جزء فروفرتن جامعه کورد در تحجر و جاهلیت بیشتر را بهمراه نخواهد داش 3 مدرسه ابتدائی را در شهر حکاری ترکیه به آتش کشیده است. 
هدف سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان جذب کودکان 14 -18 سال گرد برای کادر نظامی خود و آموزش کشتن انسانها می باشد، بنا به آمار بیشتر به اصطلاح میلیتانهای پ.ک.ک کودکان زیر 18 سال می باشند که متاسفانه جامعه کرد نیز بر این نسل کشی کودکان کرد تماماً سکوت اختیار کرده بلکه خود نیز به ترویج رادیکالیسم، خشونت طلبی، نژادپرستی و ... می پردازد. کودکانی که می توانستند در این مدارس به آتش کشیده به جای آموزش انسان کشی و سربریدن انسانها علوم پیشرفته و انسانی را در جهت کسب رده های والای انسانی یاد بگیرند.
منبع ترجمه خبر:     
http://tinyurl.com/8wpguou

۷/۱۰/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 2 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اخباری که از سوی سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر شده است نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه درگیریبا میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشته اند که در این درگیری موفق به هلاکت رساندن 2 تروریست شده اند.
درگیری در ساعت 23:00 و در منطقه شیمدینلی از توابع شهر حکاری ترکیه صورت گرفته است.
اجساد تروریستها برای انجام مراحل پزشکی قانونی به بیمارستان دولتی شهرشیمدینلی ترکیه منتقل شده اند.
نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه 23 روز می باشد که رد مناطق شیمدینلی، زور گئچیت، کوه گامون و .. عملیات بزرگی را بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان آغاز کرده اند.
منبع ترجمع خبر:
http://tinyurl.com/9pkjq2x
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان: 3 سرباز زخمی شد
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) حمله تروریستی را به یکی از پاسگاهای شهر حاتای و منطقه قیریخان ترکیه تحقق ساخته اند که متاسفانه در این حمله تروریستی 3 سربار ترکیه زخمی شده است.
سربازان زخمی ترکیه به بیمارستان برای تداوی منتقل شده اند و برای دستگیری تروریستها نیز عملیات وسیعی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8ph4zhc
تله انفجاری حزب کارگران کوردستان منفجر شد: 1 شهید
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) تله انفجاری را در منطقه اولودره از توابع شهر شیرناک ترکیه جاگذاری کرده بودند که متاسفانه بر اثر انفجاراین تله 1 سرباز ترکیه شهید شد.
تلفاه انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در حین عبورسربازان ترکیه ای منفجر شده است، سرباز کشته شده تنها 120 روز به پایان خدمتش باقی مانده و از خانواده ای 7 نفری بود.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9kznly9