۳/۲۸/۱۳۹۹

اعزام کاماندو‌های ارتش تورکیه برای پاک‌سازی حزب کارگران کردستان(پ‌ک‌ک)‌ در شمال عراق

در راستای عملیات پنجه-عقاب یگان‌های کاماندوی تورکیه از طریق شمال عراق وارد منطقه هافتانین که یکی از اصلی‌ترین کمپ‌های آموزشی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان(Partiya Karkerên Kurdistanê) می‌باشند، شده‌اند.
بر اساس اخباری که از حساب رسمی توئیتر وزارت دفاع تورکیه منتشر شده پس از آغاز عملیات موفق هوایی در کمپ‌های مخمور، خاکورک، هفتانین، آواشین، باسیان و ... اکنون عملیات ضدتروریستی پنجه-عقاب وارد مرحله دوم شده و نیروهای یگان ویژه و ضدتروریستی تورکیه وارد منطقه هفتانین گشته‌اند.   
دیروز نیز طی عملیاتی که با همکاری سازمان اطلاعتی تورکیه و ارتش تورکیه صورت گرفته بود، طی عملیات هوایی 4 تروریست عضو حزل کارگران کوردستان(پ‌ک‌ک) به هلاکت رسیده بودند.
منبع خبر:
https://tinyurl.com/y6urlnmv
پس از شروع جنگ داخلی در سوریه و حمایت تسلیحاتی، لوجستیک و مالی دول غربی و اروپایی از شاخه‌ی سوریه‌ای حزب کارگران کردستان که با نام یگان‌های مدافع خلق(ی‌پ‌گ) در سوریه به فعالیت می‌پردازد، حزب کارگران کوردستان(پ‌ک‌ک) به عنوان ستون پنجم و ابزار دست دول غربی-اروپایی برای اجراء نقشه‌های استعماری در خاورمیانه به بهترین شکل ممکن بکار گرفته شد به طوریکه اکنون این سازمان تروریستی با تجهیز آمریکا و فرانسه به انواع سلاح‌های مدرن در قامت ارتش یک کشور چندمیلیونی سازمان‌دهی شده است. به یمن حمایت دول یاد شده اکنون حزب کارگران کوردستان(پ‌ک‌ک) بیش از 30% مناطق ملی غیرکوردنشین سوریه را اشغال نموده است. طبیعتا برای اشغال 30% مناطق غیرکوردنشین سوریه نیز قتل‌عام، پاک‌سازی‌های ائتنیکی وسیع، کوچ اجباری اهالی غیرنظامی و ... نیز با توجه به مستندات سازمان‌های حقوق بشری به وفور صورت پذیرفته است.  

۳/۲۷/۱۳۹۹

قتل "سوران اخترثمر" توسط حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک

کشتار غیرنظامیان، غارت اموال مردم، تهدید و ارعاب، ترور، شکنجه و تصفیه‌حساب با اشخاص و گروه‌ها یکی از عمده‌ترین شیوه‌های مبارزاتی و ایجاد وحشت توسط سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کوردستان (Partiya Jiyana Azad a Kurdistanê: پارتی ژیانی ئازادی کوردستان) بوده و می‌باشد.  
در جدیدترین جنایت میلیتان‌های سازمان تروریستی پژاک اقدام به شکنجه و سپس قتل سوران اخترثمر جوانی از منطقه‌ی اورامانات مریوان نموده‌اند. بنا به اخباری که در مئدیای محلی منتشر شده، اعضای حزب حیات آزاد کوردستان(پژاک) پس از شکنجه نمودن جوان کورد اقدام به بستن کتف، دستها و پاهای مقتول نموده و سپس 6 گلوله از نزدیک به سینه وی شلیک کرده‌اند. به علت شکنجه‌های پیوسته و ضرب و شتم سوران اخترثمر پاهای مقتول شکسته است.
نحوه شکنجه و کشتار جوان کرد مریوانی(روستای روآر) یادآور جنایات هولناک داعش(دولت اسلامی) می‌باشد، هر چند که به باور راقم این سطور حزب کارگران کردستان(پ‌ک‌ک)، حزب حیات آزاد کردستان(پژاک)، حزب یگان‌های مدافع خلق(ی‌پ‌گ) و دیگر سازمان‌های تروریستی کرد مشابه چیزی جزء ورژن سکولار داعش نیستند.
حزب حیات آزاد کوردستان به مانند برادر بزرگ خود حزب کارگران کردستان(پ‌ک‌ک) از طریق باج‌گیری از قاچاقچیان کرد و تجارت انواع مواد مخدر و انسان امرار معاش می‌کند. محتملا علت شکنجه و کشتار سوران اخترثمر نیز مرتبط به مسائل گفته‌شده می‌باشد.  
بنا به گزارش دلشاد عنایتی در صفحه فیسبوکش که از فعالین مدنی مریوان می‌باشد نحوه ترور سوران اخترثمر به شکل زیر صورت پذیرفته است: 
... شب دوشنبەی هفتەی گذشتە ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ برابر با ۲/۶/۲۰۲۰ میلادی، ساعت ۱۲ نصفە شب، در منطقەی اورامانات مریوان و در کوهستانهای “کوس‌الان” در مجاورت خانەباغهای “ژونی” کە خانەباغ اهالی روستای “روار” را شامل می شود، یکی از جوانان این روستا بە اسم “سوران اخترثمر” بە دست راهزن های پژاک بە شیوەای وحشیانە و غیر انسانی بە قتل رسیدە است.»
...«گروە پ.ک.ک و پژاک، یکی از دوستان سوران بە اسم “رامین” کە در کوهستانهای مجاورت خانەباغهای “ژونی” گلەداری می کند و چوپان بودە را اسیر و با گذاشتن اسلحە بر سرش او را ناچار می کنند کە با سوران تماس گرفتە و از او بخواهد کە نان و لوازم دیگر مورد نیاز را برایش بە کوهستان ببرد. سوران هم از روی دلسوزی و بنا بر عرف رفاقت، با یکی دیگر از دوستان  خود لوازم لازم را تهیە و با ماشین خود بە سوی “ژونی” راە می افتند.”
دلشاد با اتکا بە سخنان دوست سوران می گوید: «قبل از اینکە بە ژونی برسیم چند نفر از نیروهای پ.ک.ک و پژاک، ماشین ما را متوقف کردە و مارا از ماشین پیادە کردند. آنها نخست موبایلهای ما را گرفتند و سوران را با خود بردند. گریلاها{تروریستهای پژاک و پ‌ک‌ک} بە دوستش گفتەاند چند لحظە کنار ماشین صبر کن کار کوچکی با سوران داریم و بعد از مدتی کوتاهی بە تو ملحق می شود.»
بە نوشتەی دلشاد بعد از چند ساعت صبر کردن سرانجام دوست سوران مشکوک شدە و پیادە خود را بە خانەباغهای ژونی می رساند و از اهالی آنجا درخواست کمک می کند. اما وقتی مردم بە مکان دستگیری سوران بر میگ ردند و بعد از مدتی جستجو، جنازەی سوران را در حالی کە اثر ۶ گلولە روی بدنش بودە و با کتف بستە و دست و پای شکستە، در جایی نزدیک محل دستگیریشان پیدا می کنند و سپس جنازەی او را بە پزشک قانونی مریوان منتقل می کنند.

۳/۲۵/۱۳۹۹

آغاز عملیت ضدتروریستی پنجه‌-عقاب بر علیه حزب کارگران کوردستان(پ‌ک‌ک)

بر اساس سخنان وزیر دفاع تورکیه از دیروز عملیات هوایی ضدتروریستی پنجه-قارتال در مناطق شمال عراق آغاز گردیده که تا به امروز 81 هدف با موفقیت کامل امحاء شده است.
بنا به سخنان وزیر دفاع تورکیه هدف از آغاز عملیات ضدتروریستی پنجه-قارتال در شمال عراق امحاء کامل مواضع سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان(پ‌ک‌ک) در شمال عراق و برطرف نمودن تهدیدات امنیتی که متوجه مرزها تورکیه هست، می‌باشد.
از دیگر نکاتی که حلوصی آخار به آن اشاره نموده کاربرد مهمات و فن‌آوری تماما ملی برای تثبیت و امحاء مواضع حزب کارگران کوردستان می‌باشد. در عین حال در طی عملیات هوایی دقت و حساسیت فراوانی برای تامین امنیت جانی و مالی مردم غیرنظامی در منطقه صورت گرفته است.
طی عملیات هوایی دیشب مناطق آواشین، باسیان، خاکورک، کاراجاک، سنجار و زاب با موفقیت بمباران شده است.
بر اساس منابع خبرگزاری رویترز اجرای عملیات هوایی ضدتروریستی تورکیه با استفاده از پایگاه هوایی دیاربکیر و مالاتیا صورت پذیرفته است.
منبع خبر:
https://tinyurl.com/yc4oekd9
حزب کارگران کردستان(پ‌ک‌ک) طی 30 سال گذشته با عملیات تروریستی بیشماری سبب کشته شدن بیش از 30 هزار انسان در تورکیه شده است که هزاران کودک خردسال(حدودا 700 کودک خردسال) و شهروند غیرنظامی جزء کشته‌شده‌گان می‌باشند. 
پس از آغاز جنگ داخلی در سوریه بسیاری از کشورها اروپایی و غربی از جمله آمریکا، فرانسه، آلمان و ... به تجهیز شاخه‌ی سوریه‌ای حزب کارگران کوردستان(ی‌پ‌گ یا یگانهای مدافع خلق) پرداختند به طوریکه بنا به مستندات حدود 1000 کامیون اسلحه و مهمات پیشرفته به نام "مبارزه با داعش" تحویل شاخه سوریه‌ای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان(ی‌پ‌گ) نمودند که گسیل مهمات پیشرفته و آموزش نظامی از سوی ارگان‌های اطلاعاتی و نظامی غربی سبب ایجاد ارتش کوچکی از هزاران تروریستی مجرب پ‌ک‌ک برای پیشبرد نقشه‌های استعماری دول غربی و اروپایی در منطقه گردیده است. به طوریکه کردها به عنوان اقلیت 50% درصدی در سوریه به مدد دول غربی اکنون بیش از 30% مناطق غیرکردنشین و نفت‌خیز سوریه را اشغال نموده‌اند. طبیعتا بدون تحقق پاک‌سازی‌های وسیع ائتنیکی و قتل‌عام‌ها اشغال 30% از سوریه قابل تحقق نبود که این پاک‌سازی‌های وسیع ائتنیکی در مستندات سازمانهای حقوق بشر غربی نیز انعکاس یافته است. 
اشغال 30% سوریه توسط حزب کارگران کوردستان(پ‌ک‌ک) و پاک‌سازی‌های وسیع ائتنیکی در مناطق غیرکردنشین به مانند دیرالزور و ... در حالی صورت گرفته که دول و رسانه‌های غربی با دوگانه‌سازی از تصویر زنان بزک کرده تروریست عضو حزب کارگران کردستان(پ‌ک‌ک) در مقابل تصاویر اعضای داعش استفاده ابزاری وسیعی برای مشروعیت بخشیدن به حزب کارگران کوردستان استفاده نموده‌اند.