۷/۲۲/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 17 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اخبار منتشر شده توسط سایت siyahgazete.com نیروهای نظامی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشته اند و موفق به اورد آوردن ضربه مهلکی بر تن ناتوان این سازمان خشونت طلب و رادیکال گشته اند به طوریکه طی درگیریهای صورت گرفته 17 تروریست عضو پ.ک.ک به هلاکت رسیده اند.
درگیری نظامیان ترکیه و با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر شیرناک صورت گرفته است ، متاسفانه در این درگیریها نیز 6 سرباز ترکیه زخمی گشته اند. متاسفانه تلاش نیروهای نظامی ترکیه برای زنده دستگیری تروریستها به نتیجه ای نرسیده و اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان به دستور ایست و تسلیم شوی نیروهای ترکیه ای با آتش پاسخ داده و سبب درگیری چند ساعته گشته است.
پس از به هلاکت رسیدن 17 تروریست نیروهای نظامی ترکیه به مناطق دره جیک و قیرمیزی تپه گسیل شده اند، عملیات بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/94g9hyt
حزب کارگران کوردستان دوباره معلمی را ربوده و به گروگان گرفت
بر اساس اخباری که توسط سایت روزنامه جمهوریت چاپ ترکیه منتشر شده است گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) با بستن قسمت کوچکی از راه مبادلاتی منطقه بیت الشباب شهر شیرناک ترکیه اقدام به ربودن و گروگانگیری 1 معلم زن و 1 نگهبان روستا نموده اند.
میلیتانهای پ.ک.ک طی 2 ماه گذشته بیش از 20 مدرسه در ترکیه را به آتش کشیده اند و طی حیات ننگین خویش صدها معلم و شهروند غیرنظامی ترکیه را ربوده و به گروگان گرفته اند، در بعضی از اوقات نیز اقدام به تصفیه حساب شخصی و کشتار غیرنظامیان نموده اند که مثالهای اندکی در همین وبلاگ اخبار حزب کارگران کردستان / حزب حیات آزاد کردستان منتشر گشته است.
منبع ترجمه خبر:  
http://tinyurl.com/92t2m2j
حزب کارگران کردستان 11 ماشین را به آتش کشید
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در جدیدترین عمل فاناتیک خویش اقدام به آتش زدن 11 کامیون در منطقه سینوپی ترکیه نموده اند، تمامی 11 ماشین به شرکت های خصوصی که در این منطقه در حال فعالیت بوده اند تعلق داشته است. هدف سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان جلوگیری از سرمایه گذاری دولت ترکیه و آبادانی مناطق نیمه و یا اکثراً کردنشین ترکیه می باشد به طوریکه بارها سرمایه گذاران ترکیه را تهدید به مرگ کرده و یا نمونه های اینچنین که سبب ایجاد خسارت گردیده را برای عدم سرمایه گذاری در منطقه بکار می بندد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/99a9e6s

۷/۲۱/۱۳۹۱

بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان در شمال عراق

در حالی که مجلس ترکیه در مورد تداوم قانون عملیات برون مرزی ارتش ترکیه بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) تشکیل جلسه داده بود هواپیماهای جنگنده ترکیه نیز در حال انجام عملیات بر فراز کمپ های پ.ک.ک در شمال عراق بودند.
بنا به اخباری که از سوی روزنامه سراسری حریت ترکیه منتشر شده است دیروز هوایپماهای جنگنده ترکیه در ساعت 17:00 عملیاتی را بر علیه کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شمال عراق انجام داده اند. بر اساس اخبار منتشر شده مهمترین کمپ های مورد هدف زاپ بوده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9meymkt
درگیری با حزب کارگران کوردستان: 2 تروریست به هلاکت رسید
بر اساس اخبار منتشر شده توسط سایت روزنامه استار چاپ ترکیه نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه دیروز درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) در منطقه قهرمان مارش داشته اند که در این درگیریها نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 2 تروریست گشته اند.
درگیری نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در ساعت 20:00 و در منطقه بازاجیق صورت گرفته است، تروریستها به صدای ایست و تسلیم شوی مامورین ترکیه ای با شلیک پاسخ داده اند و منجربه وقوع درگیری گشته اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8jql9nb
حزب کارگران کردستان به ماشین غیرنظامی آتش گشود: 4 زخمی
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) که از هیچ فرصتی برای انسان کشی، ترور و قتل عام دریغ نمی ورزد در جدیدترین کشتار خود اقدام به گشودن آتش به سمت ماشین غیرنظامی حامل چندین شهروند ترکیه نموده است که متاسفانه بنا به اخبار اولیه 4 نفر شهروند ترکیه غیرنظامی در این ماشین دچار جراحات متعددی گشته اند.
این حمله تروریستی در شهر تونجلی  و در 35 کیلومتری جاده پولومور صورت گرفته است. شهروندان غیرنظامی مجروح شده ترکیه به بیمارستان دولتی شهر تونجلی منتقل گشته اند. 
نیروهای نظامی ترکیه برای دستگیری تروریستها به منطقه گسیل شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9mtfr4b

اگر ایران از پ.ک.ک حمایت کند ما نیز حامی اعتراضات خیابانی ایران خواهیم شد

بر اساس اخباری که توسط سایت معتبر WorldNetDaily که وابسته به طیف محافظه کار آمریکا می باشد منتشر شده است به نقل از یک مقام سوریه ای تلویحاً سخنان زیر بیان شده است که:
در صورت تداوم حمایت دولت ایران از سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) بر علیه ترکیه دولت ترکیه نیز در اقدامی متقابل از اعتراضات خیابانی ایران حمایت خواهد کرد.
هفته پیش در شهر تهران اعتراضاتی در حومه بازار روی داده بود و علتش نیز تداوم کاهش ارزش پول ایران به پائین ترین میزان تاریخ خود بیان شده بود.
بر اساس خبر WorldNetDaily تهدید ترکیه به حمایت از اعتراضات خیابانی داخل ایران از طریق یک مقام روس به مسئولین دولت ایران گوشزد شده است. 
بر اساس منابع اطلاعاتی و منابع آشکار دولت ایران پس از اوشاع متشنج در سوریه برای تغییر و فشار آوری بر سیاست ترکیه در قبال سوریه اقدام به تجهیز گسترده سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان نموده است به طوریکه حتی چندین کمپ از جمله شهیدان در داخل خاک های ایران و در مناطق آزربایجان غربی برای اموزش پ.ک.ک مهیا شده است. دولت ایران سابقه طولانی در حمایت از سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) را دارد و تا سال 1999 صدها کمپ پ.ک.ک در داخل مرزهای ایران و در غرب آزربایجان بود ولی با روی کار آمدن دولت رجب طیب اردوغان دولت ایران از حمایت آشکار خود دست کشید.
در جدیدترین نمونه از حمایت های دولت ایران از سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان طی ماه پیش ویدئوئی از تبادل اطلاعات مابین جاسوسان ایرانی و حزب کارگران کردستان منتشر شد:
تصاویر ویدئوئی دیدار مامورین اطلاعاتی ایران با اعضای حزب کارگران کردستان:
تصاویر ویدئوی جاسوسان ایران در ترکیه:
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9hcj28z

۷/۲۰/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان مدرسه شهر زلزله وان ترکیه را به آتش کشیدند

گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در جدیدترین سلسله اعمال خویش اقدام به آتش زدن مدارس ترکیه می نمایند به طوریکه در سال تحصیلی جدید بیش از 15 مدرسه توسط این سازمان فاشیست تماماً به آتش کشیده شده است و در بعضی از این حملات تروریستی آسیب هائی به معلمین و دانش آموزان نیز وارد گشته است.
در جدیدترین عمل به اصطلاح میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان مدرسه ای در شهر زلزله زده وان ترکیه که توسط هنر مند معروف ترکیه ای تورکان شورای (Türkan Şoray) و با هزینه  شخصی اش ساخته شده بود را به آتش کشیدند و متاسفانه مدرس تماماً در آتش سوخت.
این حادثه تروریستی که چه عرض کنم فاشیستی و متحجر آمیز که تداوم جاهلیت و ترویج خشونت طلبی و تروریسم را در جامعه کرد نشانه گرفته است در شهر زلزله زده وان ترکیه و منطقه محمد عاکیف ارسوی و دیشب در حوالی ساعت 22:00 صورت گرفته است.
پس از خبررسانی مردم زلزله زده وان ترکیه آتش نشانی به منطقه گسیل شده و توانست آتش را خاموش کند ولی تمام مدرسه نوساز در آتش کینه و نفرت گروه تروریستی- فاشیستی حزب کارگران کوردستان سوخته و با خاک یکسان شد.
تصاویر مدرسه به آتش کشیده شد:
http://tinyurl.com/9l2sfy9
تصاویر ویدئوی مدرسه به آتش کشیده شده:
http://tinyurl.com/9jz4bqu
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9jaesqb
کودکان زلزله زده آزربایجان در دمای زیر صفر بدون داشتن کوچکترین امکانات رفاهی و آموزشی به سر می برند در عین حال مدارس کودکان کورد ترکیه ای در وان توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) به آتش کشیده می شود.

۷/۱۹/۱۳۹۱

اصابت خمپاره حزب کارگران کردستان به مدرسه ای در ترکیه

گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که با استفاده از انواع سلاح های دوربرد به مانند خمپاره، راکت انداز، آرپی جی و .. حمله ای را به یکی از پاسگاه های منطقه اروح از توابع شهر سیرت ترکیه محقق ساختند که در اثنای این حمله تروریستی چندین خمپاره ای که از سوی میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به سمت پاسگاه های منطقه شکلیک شده بود به یکی از مدارس نزدیک محل برخورد کرد. خوشبختانه به علت اینکه کودکان در زنگ تفریح بودند و در داخل کلاسها حضور نداشتند از یک فاجعه و قتل عام کودکان معصوم گذر شد.
این حمله تروریستی در روستای داغ دوشدوی ترکیه و پاسگاه نزدیک این روستا تحقق یافته است. خوشبختانه در اولین لحظات این حمله تروریستی نیروهای ترکیه ای موجود در محل به تروریستهای حزب کارگران کردستان آتش گشودند و سبب فرار تروریستها گشتند.
برای دستگیری اعضای حزب کارگران کوردستان در منطقه با حمایت چندین هلی کوپتر عملیاتی آغاز گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/92fywj7
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در ایغدیر ترکیه
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) حمله تروریستی را نسبت به یکی از ماشین های نظامی موجود در منطقه تحقق ساختند، ماشین نظامی ترکیه به علت تغییر جهت به سبب عدم اصابت راکت منحرف شده و واژگون گشت.
خوشبختانه این حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان خسارات جانی بهمراه نداشت.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8okgbjj

۷/۱۸/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان 9 مدرسه ترکیه را به آتش کشید: 2 دانش آموز زخمی

گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) صبح امروز در حوالی ساعت 07:00 اقدام به آتش زدن چندین مدرسه موجود در شهر شیرناک ترکیه نمودند، متاسفانه به علت وجود دانش آموزان در مدرسه عده ای از آنان دچار زخم های متعددی گشتند.
مدارس ابتدائی آتاتورک، جمهوریت، آنافارتلار و Bener Cordan و چندین مدرسه راهنمائی و ... ترکیه امروز از سوی میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به آتش کشیده شد. کودکانی که در حال بازی در حیاط مدرسه بودند نیز دچار جراحاتی گشته اند، چندین معلم نیز به علت حفاظت از عدم جراحت در دانش آموزان خردسال زخمی گشته اند. 
اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان و حامیانش با مولوتوف کوکتل، فشفشفه های هوائی، سنگ، چوب و ..به مدارس ترکیه حمله نموده اند.  
در حمله تروریستی میلیتانهای حزب کارگران کردستان در مدرسه ابتدائی جمهوریت 1 دانش آموز و در مدرسه ابتدائی فاتیح نیز 1 دانش آموز دختر 11 ساله بنام گولجان دچار زخم های متعددی کشته است. دانش اموزان زخمی برای تداوی به بیمارستان دولتی شهر شیرناک ترکیه منتقل گشته اند.
هدف سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان از آتش کشیدن 9 مدرسه تامین انسان برای کادر خود می باشد، چون با تحصیل و فراگیری علوم کودکان کرد شاید از ایدئولوژی سوخته ای که کودکان زیر 18 سال کورد را به مرگ می فرستد خبردار شوند و به جای انسان کشی و سربریدن انسانها سعی در آزمایش راههای انسانی تر و به دور از خشونت برای احقاق حقوق خود باشند. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9qwa2rb 
1 عضو حزب کارگران کوردستان تسلیم شد
بنا به خبر سایت روزنامه یئنی شافاق ترکیه 1 عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) در شهر یوکسک اووای ترکیه تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده است.
تروریست مذکور د رسال 2011 به کادر نظامی پ.ک.ک پیوسته است ولی با قانون ندامت موجود در ترکیه جهت عفو خود تسلیم نیروهای امنیتی شهر یوکسک اووای ترکیه شده است.
تروریست مذکور 1 سال در کمپ شهیدان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان بوده و سپس موفق به فرار شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/94wlug5
اسپانیا یکی از اعضای بلند پایه حزب کارگران کردستان را به ترکیه تحویل می دهد  
بر اساس اخباری که در رسانه های اسپانیا منتشر شده حکومت اسپانیا یکی از اعضای بلند پایه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) را به ترکیه تحویل خواهد داد.
شخص مذکور اکنون به علت جرمهائی که مرتکب شده در زندان شهر مادرید به سر می برد. وی در لیست سیاه کشور ترکیه نیز ثبت گردیده است. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/94fk3ek

۷/۱۷/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه را منفجر کرد

بر اساس گزارشاتی که از سوی سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر شده است گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) اقدام به منفجر کردن خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه نموده اند.
بنا به خبرهای منتشر شده تروریستهای حزب کارگران کردستان خط لوله گاز مبادلاتی در شهرهای آغری و منطقه دوغوبازید را منفجر کرده اند. 
بمب گذاری و انفجار خط لوله گاز ایران در ساعت 04:20 امروز صورت گرفته  است و به علت خرابی قسمتی از خط لوله فعلاً گاز صادراتی ایران به ترکیه قطع گردیده است.
بنا به بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان شرکت بوتاش ترکیه افنجار ناشی از بمب گذاری و از راه دور صورت گرفته است. به علت پخش گاز در منطقه نیروهای نظامی ترکیه به مردمان محلی خبر داده تا از وقوع حوادث ناخواسته جلوگیری گردد. 
میزان ماده انفجاری که از سوی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) بکار گذاشته شده بود به حدی بوده است که گودالی به عمق 3 متر و طول 50 متر ایجاد گردیده است. 
در منطقه برای دستگیری تروریستها عملیاتی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9jpabya
یکی از اعضای بلند پایه حزب کارگران کوردستان در فرانسه دستگیر شد
بر اساس منابع خبری فرانسوی بر اساس اطلاعاتی که طی ماههای گذشته از سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) و فعالیتش در فرانسه بدست آورده صبح امروز اقدام به حمله به مقر چندین تن از اعضای پ.ک.ک در فرانسه نموده است که خوشبختانه پلیش مبارزه با ترور و تروریسم فرانسه یکی از اعضای بند پایه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان را دستگیر کرده است، پلیس فرانسه به علت مسائل امنیتی از انتشار نام این شخص خودداری کرده است. بر اساس اخبار مدیای ترکیه شخص مورد نظر از جمله اشخاصی می باشد که در حوزه تامین منابع مالی و لوجستیک پ.ک.ک نقشی اساسی داشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8dkg3n2
تلفه انفجاری حزب کارگران کوردستان منفجر شد: 1 شهید، 1 زخمی
تلفه انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر شیرناک و منطقه اولودره منفجر شده که متاسفانه 1 شهروند غیرنظامی ترکیه شهید و 1 نفر دیگر زخمی گشته اند. حادثه به علت عدم توجه راننده یک تراکتور صورت گرفته است و به طور ناخواسته از روی تله انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان رد شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9dyva2j

۷/۱۶/۱۳۹۱

بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان در شمال عراق

بر اساس ادعائی اسکادران هوائی ترکیه کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شمال عراق را مورد هدف قرار داده است.
روزنامه حریت ترکیه به نقل از منابع رسمی مقامات حزب جلال طالبانی خبر بمابارن کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان را منتشر ساخته است. 
بنا بر این ادعا هواپیماهای جنگنده ترکیه دیروز به هنگام شب با برخواست از دیاربکیر عازم شمال عراق گشته اند و دققایقی نیز به بمباران کمپ های بزرگ سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان به ماندن قندیل، خاکورک و ... نموده اند. 
مهمترین کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شمال عراق عبارت است از قندیل، آواشین، خاکورک، زاپ، هفتانین و ... 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8bncn8w
سه عضو حزب کارگران کوردستان دستگیر شد
پس از بازبینی فیلم های دوربین های شهری نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه موفق به دستگیری 3 تروریست از اعضای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) که در راه های مبادلتی اقدام به توقف خودروها و ترویج پروپاگاندا بر لیه حزب کارگران کوردستان نموده بودند گشت.
3 تروریست مذکور که در شهر حکاری ترکیه در حال به اصطلاح کنترل هویت شهروندان ترکیه ای بودند توسط دوربین های شهری تثبیت شده و دستگیر گشتند. 
پس از دستگیری تروریستها تعداد بسیاری زیادی اوراق رسمی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان، چندین عدد اسلحه کمری، تعداد بسیار زیادی مهمات و فشنگ کشف و ضبظ شد.
تروریستها برای انجام مراحل قانونی به دادگاه شعبه مبارزه با ترور و تروریسم ترکیه منتقل گشتند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/93oqy9d