۷/۱۹/۱۳۹۱

اصابت خمپاره حزب کارگران کردستان به مدرسه ای در ترکیه

گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که با استفاده از انواع سلاح های دوربرد به مانند خمپاره، راکت انداز، آرپی جی و .. حمله ای را به یکی از پاسگاه های منطقه اروح از توابع شهر سیرت ترکیه محقق ساختند که در اثنای این حمله تروریستی چندین خمپاره ای که از سوی میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به سمت پاسگاه های منطقه شکلیک شده بود به یکی از مدارس نزدیک محل برخورد کرد. خوشبختانه به علت اینکه کودکان در زنگ تفریح بودند و در داخل کلاسها حضور نداشتند از یک فاجعه و قتل عام کودکان معصوم گذر شد.
این حمله تروریستی در روستای داغ دوشدوی ترکیه و پاسگاه نزدیک این روستا تحقق یافته است. خوشبختانه در اولین لحظات این حمله تروریستی نیروهای ترکیه ای موجود در محل به تروریستهای حزب کارگران کردستان آتش گشودند و سبب فرار تروریستها گشتند.
برای دستگیری اعضای حزب کارگران کوردستان در منطقه با حمایت چندین هلی کوپتر عملیاتی آغاز گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/92fywj7
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در ایغدیر ترکیه
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) حمله تروریستی را نسبت به یکی از ماشین های نظامی موجود در منطقه تحقق ساختند، ماشین نظامی ترکیه به علت تغییر جهت به سبب عدم اصابت راکت منحرف شده و واژگون گشت.
خوشبختانه این حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان خسارات جانی بهمراه نداشت.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8okgbjj

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر