۷/۱۷/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه را منفجر کرد

بر اساس گزارشاتی که از سوی سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر شده است گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) اقدام به منفجر کردن خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه نموده اند.
بنا به خبرهای منتشر شده تروریستهای حزب کارگران کردستان خط لوله گاز مبادلاتی در شهرهای آغری و منطقه دوغوبازید را منفجر کرده اند. 
بمب گذاری و انفجار خط لوله گاز ایران در ساعت 04:20 امروز صورت گرفته  است و به علت خرابی قسمتی از خط لوله فعلاً گاز صادراتی ایران به ترکیه قطع گردیده است.
بنا به بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان شرکت بوتاش ترکیه افنجار ناشی از بمب گذاری و از راه دور صورت گرفته است. به علت پخش گاز در منطقه نیروهای نظامی ترکیه به مردمان محلی خبر داده تا از وقوع حوادث ناخواسته جلوگیری گردد. 
میزان ماده انفجاری که از سوی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) بکار گذاشته شده بود به حدی بوده است که گودالی به عمق 3 متر و طول 50 متر ایجاد گردیده است. 
در منطقه برای دستگیری تروریستها عملیاتی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9jpabya
یکی از اعضای بلند پایه حزب کارگران کوردستان در فرانسه دستگیر شد
بر اساس منابع خبری فرانسوی بر اساس اطلاعاتی که طی ماههای گذشته از سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) و فعالیتش در فرانسه بدست آورده صبح امروز اقدام به حمله به مقر چندین تن از اعضای پ.ک.ک در فرانسه نموده است که خوشبختانه پلیش مبارزه با ترور و تروریسم فرانسه یکی از اعضای بند پایه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان را دستگیر کرده است، پلیس فرانسه به علت مسائل امنیتی از انتشار نام این شخص خودداری کرده است. بر اساس اخبار مدیای ترکیه شخص مورد نظر از جمله اشخاصی می باشد که در حوزه تامین منابع مالی و لوجستیک پ.ک.ک نقشی اساسی داشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8dkg3n2
تلفه انفجاری حزب کارگران کوردستان منفجر شد: 1 شهید، 1 زخمی
تلفه انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر شیرناک و منطقه اولودره منفجر شده که متاسفانه 1 شهروند غیرنظامی ترکیه شهید و 1 نفر دیگر زخمی گشته اند. حادثه به علت عدم توجه راننده یک تراکتور صورت گرفته است و به طور ناخواسته از روی تله انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان رد شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9dyva2j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر