۱/۲۴/۱۳۹۱

جنایات حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به دنیا شناسانده خواهد شد

مدیر امنیت ملی ترکیه طی پروژه جدیدی که برای مبارزه با ترور و تروریسم درپی محقق شدن آن می باشد، برای اولین بار نشریه ای به موضوع قتل عام های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) و حزب اتحادیه جوامع کردستان پرداخته و به مردمان دنیا اطلاع رسانی خواهد کرد.
نشریه ای که به معرفی قتل عام های حزب کارگران کوردستان و حزب اتحادیه جوامع کردستان خواهد پرداخت به دو زبان ترکی و انگلیسی بوده و در تمامی کشورهای اروپائی منتشر خواهدشد.
علاوه بر کشورهای اروپائی تمامی ارگانها و ان.جی. او ها نیز در سرتاسر دنیا شماره ای از این نشریه را دریافت خواهند کرد.
نشریه ترکی قتل عام های حزب کارگران کردستان (PKK) و حزب اتحادیه جوامع کردستان بیشتر در مناطق کردنشین ترکیه منتشر خواهد شد و هدف آن اطلاع رسانی از وجود ترور و تروریسم و آثاری که تا به اکنون از این مشکل نصیب مردم کورد شده می باشد. 
در نشریه قتل عام های حزب کارگران کوردستان و حزب اتحادیه جوامع کردستان یا ک.ج.ک به مقتولین حوادث سالهای پیش که از در جریانهای پرتاب مولوتوف کوکتل از سوی هوادارن حزب پ.ک.ک و ک.ج.ک به قتل رسیده اند نیز به طور مفصل بحث خواهد شد. با پرتاب مولوتوف کوکتل تاکنون در ترکیه چند صد نفر از شهروندان عادی و کودکان (به مانند سراب اسر 17 ساله ) جان خود را از دست داده اند و بسیاری از این اشخاص دچار سوختگی های شدیدی شده اند.
در بخش هائی از نشریه قتل عامهای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) و حزب اتحادیه جوامع کردستان نیز به طور مفصل به تغییر ایدئولوژی 5 سال گذشته پ.ک.ک که بیشتر به سوی قتل اشخاص عادی نشانه گرفته شده است نیز پرداخته شده است.
منبع خبرترجمه:
http://tinyurl.com/chr4zue

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر