۱/۲۰/۱۳۹۱

حزب سبزهای آلمان لیست تصفیه حسابهای شخصی حزب کارگران کردستان را منتشر ساخت

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) مخالفان خود را در کشورهای ترکیه، شمال عراق، سوریه و بسیاری دیگر از نقاط دنیا تا به اکنون مورد غذب خود قرار داده و اعدام ها ، ترور ها هدف دار و سوء قصد های مختلفی را محقق ساخته است.  
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در برنامه های پروپاگاندا و تبلیغاتی خود سعی در مشروع بخشیدن به قتل عام ها و ترورهای خود داشته است. در منابع آلمانی زبانی که توسط حزب کارگران کوردستان به جهت ایجاد تبلیغات روانی در آلمان بکار برده شده است به هیچ یک از جزئیات و علل اعدام ها و بسیاری از ترورهای هدف دار سازمان اشاره نشده بلکه حزب کارگران کردستان خود را بری از این مسائل تبلیغ می کند.
حزب سبزهای شهر هامبورگ آلمان در لیستی که از سال 1987 با نام Grüne Alternative Liste یا لیست آلترناتیو های سبز ارائه داده است در لیست به اعدام ها و ترورهای هدف دار حزب کارگران کوردستان در اروپا پرداخته شده است.
در اروپا نیز زیر مجموع های حزب کارگران کردستان در 9 جنایت دست داشته اند که 6 نفر از اعضای مضنون به قتل ها از طرف پلیس آلمان دستگیر شده اند. بر اساس لیست سبزهای آلمان شخصی به نام چتین گونگور(صمیر) در تاریخ 2 نوامبر 1985 در شهر استکهلم به قتل رسیده است. قاتل این شخص فردی به نام نوری جان دمیر می باشد که وی از اعضای حزب کارگران کردستان در هامبورگ می باشد، اسم رمز وی سلیم بوده است.
در جنایت انور آتا به تاریخ 1984.06.20 قاتل شخصی به نام زولکوف قیلینچ متولد شهر الازیغ ترکیه می باشد. وی عضو و مسئول محفل حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهر کلن آلمان می باشد. در دیگر سو وی مسئول نشریه Serxwebun بوده است که بعدها مسئول این نشریه در تمامی آلمان شده است. 
در جنایت زولفو گوک که در شهر Rüsselheim آلمان و در سال 1984 اتفاق افتاده است قاتل شخصی عضو زیر مجموعه نشریه Serxwebun در سالهای 1982 می باشد که در عین حال در چندین محفل حزب کارگران کردستان در آلمان عضو و حامی بوده است.
درجنایت بولن که در لوزان سوئیس در سال 1985.12.30 اتفاق افتاده است 9 عضو حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) مرتبط با این جنایت بازداشت شده اند. در بین 9 نفر یکی از اعضای بلند پایه حزب کارگران کوردستان به نام سعید مارمیس نیز بوده است.
در جنایت محمود بلیگی که به سال 1987.03.18 در بزرگداشت جشن به اصطلاح نوروز در یکی از شهرهای هلند اتفاق افتاده است 6 عضو حزب کارگران کردستان دستگیر شده اند. در بین دستگیر شدگان عمر تئل به آدم ربائی و قتل محمود بیلگی اعتراف کرده است.
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/8a4m86w

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر