۱/۲۴/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان در شیرناک: 2 نظامی ترکیه کشته شد

بر اساس اخباری که دقایقی پیش در مدیای ترکیه منتشر شده است نیروهای نظامی – امنیتی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته اند که متاسفانه دو نظامی ترکیه کشته شده است.
درگیری نظامیان ترکیه با تروریست های حزب کارگران کردستان در شهر شیرناک ترکیه و منطقه اولودره بوده است، هنوز از وجود و یا عدم وجود کشته و یا زخمی ها بیشتر خبری منتشر نشده است.
منبع خبر ترجمه: سایت روزنامه رادیکال ترکیه
http://tinyurl.com/cluqnhp
با فرارسیدن فصل بهار و یخ شدن برف ها به مانند سالهای گذشته سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) عملیاتهای تروریستی خود را افزایش داده و می دهد، علاوه بر مساعد بودن هوا به نظر بسیاری از کارشناسان ترور و تروریسم اوضاع نابسمان سوریه و حمایت بشار اسد از حزب کارگران کوردستان نیز بی تاثیر در افزایش حملات تروریستی بر علیه ترکیه نمی باشد. 
بشار اسد و حزب بعث پس از رفتار به حق ترکیه در مقابل با جنیاات های بشری بشار اسد اقدام به پناه دادن به آوارگان سوریه ای در داخل خاک خود کرده است که این رفتار ترکیه سبب حمایت های بشار اسد از حزب کارگران کردستان شده است، حتی همانطور که دیروز در خبری منتشر کردیم بشار اسد و و حزب بعث خواستار آزادی عبدالله اوجلان رهبر حزب کارگران کردستان و معاوضه آن با چند افسر ترکیه ای در سوریه می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر