۹/۱۱/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 8 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اخباری که مورد تائید استاندار شهر حکاری ترکیه رسیده است نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر حکاری ترکیه داشته اند که نیروهای نظامی ترکیه موفق به هلاکت رساندن 8 تروریست گشته اند. 
تروریستها با استفاده از دوربینهای دید در شب و هواپیماهای بدون سرنشین تشخیص داده شده و عملیات ضد تروریستی آغاز گشته است.
منبع ترجمه خبر: 
http://tinyurl.com/ca8xjsg 
چهره زشت ترور و تروریسم
گروهی از طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در ساعت 23:00 در شهر استانبول و در منطقه به ی اوغلو اقدام به آتش زدن کامیونی که در حال حمل مارک های لباس بود نمودند، طرفداران ترور و تروریسم با استفاده از چندین مولوتوف کوکتل اقدام به آتش زدن کامیون و بارش نمودند که متاسفانه کامیون و بنائی که در جلوی ان پارک شده بود به علت آتش سوی دچار خسارات متعددی گشت. 
بر اساس تصاویر ضبط شده دوربینهای شهری طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در این خراب کاری 5 نفر بوده اند که اکنون تحت تعقیب نیروهای پلیس ترکیه اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bwtwy3h
بمباران کمپ های حزب کارگران کوردستان
بر اساس اخبار روزنامه سراسری بوگون چاپ ترکیه دیروز هواپیماهای جنگنده نوع F-16 ترکیه عملیات ضد تروریستی را بر علیه کمپ های حزب کارگران کردستان (PKK) واقع در شمال عراق را مورد هدف قرار داده اند. 
بمباران کمپ های سازمان تروریستی پ.ک.ک در اوایل صبح صورت گرفته است، هواپیماهای جنگنده ترکیه از طریق پایگاه نظامی شهر دیاربکیر ترکیه به سوی شمال عراق پروار کرده اند. 
بنا بر اخبار منتشر شده در این عملیات ضد تروریستی بیشتر کمپ های متینا، زاپ، آواشین و ...مورد هدف واقع شده اند.  
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bl8f5q7
بیش از 60 کیلوگرم مواد منفجر کشف گردید
مامورین امنیتی ترکیه در شهر شیرناک ترکیه موفق به کشف 60 کیلوگرم مواد منفجره منتسب به سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان گشته اند.
بر اساس اخبار روزنامه یئنی شافاق ترکیه کشف این حجم از مواد منفجره پس از شناسائی چندین عضو رابط پ.ک.ک در منطقه صورت گرفته است که این اشخاص قصد داشته اند این حجم از مواد منفجره را در مین هائی که برای منفجر ساختن جاده های مبادلاتی بکار می برند استفاده نمایند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/coo3pw5  
کشف سیگارها قاچاق پ.ک.ک
گروهی از زیرمجموعه مافیای قاچاق سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که در مناطق مرزی به عمل قاچاق دها تن سیگار و .. می پردازند پس از وارد نمودن 1 ترانزیت سیگار ممنوعه از ایران به مرزهای ترکیه  بازداشت گشته اند. این محموله قاچاق 4 مین ترانزیتی می باشد که طی 1 ماه گذشته بدین صورت وارد ترکیه شده است.
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان یکی از مهمترین مافیاهای انواع قاچاق در دنیا میباشد که یکی از مهمترین عامل زنده ماندنش در جغرافیای خاورمیانه نیز امر قاچاق و ..معرفی می گردد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/car2ovj
تسلیم 1 تروریست در ماردین ترکیه
بنا به اخبار روزنامه استار چاپ ترکیه 1 عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر ماردین ترکیه تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه گشته است. 
تروریست مذکور به نام م.ای می باشد که پس از دستگیری روانه سیستم قضائی ترکیه برای برخورداری از قانون عفو شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c9n972v

۹/۱۰/۱۳۹۱

تجهیز حزب کارگران کردستان به موشک توسط ایران، عراق و سوریه

بر اساس اطلاعات تازه منتشر شده توسط منابع اطلاعاتی منطقه ای – جهانی که در روزنامه سراسری بوگون ترکیه به چاپ رسیده است کشورهای ایران، عراق و سوریه حزب کارگران کوردستان را مجهز به موشک هائی کرده اند که قادر به ساقط نمودن هلیکوپتر و هواپیماهای سبک می باشند.
گولتکین آوجی روزنامه نگار ترکیه ای امروز در سرمقاله ای ادعای تجهیز سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) به موشک هائی را که قادر به ساقط نمودن هلیکوپتر و هواپیماهای جنگی می باشند را منتشر کرده است. بر اساس گفته های وی سازمانهای اطلاعاتی ایران، عراق و سوریه در تهیه و تجهیز پ.ک.ک به این موشک ها مدرن دست داشته اند و بنا بر اطلاعات وی موشک های فوق اکنون به داخل ترکیه منتقل گشته اند.
بر اساس گفته ها ومشاهدات این روزنامه نگار ترکیه ای بیشتر موشک های ضد هلیکوتری که به دست سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان رسیده است از طریق مرزهای سوریه صورت گرفته است. 
بر اساس ادعاهای وی دولت های ایران و عراق به علت حمایت ترکیه از انقلاب سوریه و ارتش آزاد سوریه برای تغییر شیوه آنکارا ماههاست که به کارت بازی گروههای تروریست کورد موجود در منطهق رجوع کرده اند، در کنار این دو دولت سوریه نیز ید طولانی در حمایت از بشار اسد و دیگر گروههای تروریست کرد دارد ولی اکنون بیشتر نقش حمای لوجستیکی را بازی می کند تا حمایت مالی و ...
منابع اطلاعاتی ترکیه از ورود و خروج میلیتناهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به خاک های ایران و تجهیز آنان به انواع سلاح ها و بمب ها توسط دستگاه اطلاعاتی ایران باخبراند، ولی بیشتر جامعه ترکیه حمایت از پ.ک.ک را از سوی دولت عراق و سوریه می بینند و نقش مهم دولت ایران بیشتر مخفی مانده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bossv6t

۹/۰۷/۱۳۹۱

یکی از اعضای بلند پایه حزب کارگران کردستان به هلاکت رسید

بر اساس اخبار مدیای ترکیه طی درگیری که نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در منطقه لیجه از توابع شهر دیاربکیر ترکیه داشته اند نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن یکی از اعضای بلندپایه سازمان تروریتی پ.ک.ک در منطقه گشته اند.
تروریست با کد رمز روژاد "به ترکی ترکیه Rojad" در این درگیری زخمی شده و به علت عمق جراحات به هلاکت رسیده است. خبر به هلاکت رسیدن سرکرده حزب کارگران کردستان توسط استاندار شهر دیاربکیر ترکیه تائید و منتشر شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ca86awf
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان: 1 شهید
بر اساس اخبار روزنامه زمان چاپ ترکیه میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان طی حمله تروریستی اقدام به حمله به پاسگاه شهر ماردین ترکیه نموده اند که متاسفانه یکی از نظامیان ترکیه شهید شده است. 
طی درگیری ایجاد شده با تروریستها نیروهای نظامی ترکیه موفق به هلاکت رساندن 2 تروریست گشته اند. در این حمله تروریستی 2 نظامی دیگر ترکیه زخمی شده بودند که برای تداوی به بیمارستان منطقه اعزام گشته اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d5pbm89
درگیری با حزب کارگران کردستان: 1 زخمی
بر اساس اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه نیروهای نظامی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهر چوکورجای ترکیه داشته اند که متاسفانه در این درگیریها یکی از نظامیان ترکیه مجروح گشته است. 
درگیری مذکور را اعضای پ.ک.ک با استفاده از راکت انداز و انواع سلاح های دوربرد که پایگاه نظامی ترکیه را مورد هدف قرار داده آغاز شده است. نیروهای نظامی ترکیه نیز در آن واحد به سوی تروریستها آتش گشوده اند. در منطقه برای دستگیری تروریستها عملیات وسیعی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ck952tg
شروع عملیات ضد تروریستی بر علیه حزب کارگران کوردستان
نیروهای نظامی ترکیه عملیات وسیعی را در کوه های جودی بر علیه میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان آغاز کرده اند. کوه جودی از کوه های شهر شیرناک ترکیه می باشد که به علت صعب العبور بودن یکی از عمده ترین مخفی گاه های پ.ک.ک به شمار می رود.
هلیکوپترها کبری و چندین گروه از کاماندوهای ترکیه نیز برای مبارزه با تروریستها به منطقه اعزام شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cy3umyo
مین حزب کارگران کردستان منفجر شد: 6 زخمی
مین سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) که در شهر دیاربکیر در کنار جاده ای جاسازی شده بود منفجر شد و متاسفانه 6 سربار ترکیه در این عملیات تروریست زخمی شدند.
حمله تروریستی مذکور در ساعت 21:50 صورت گرفته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cunyf57

۹/۰۵/۱۳۹۱

هدف از نشر خبر بازداشت 3 زن کرد خراسانی چه بود؟

چند روز پیش بود که مدیای رادیکال کرد منطقه به مانند همیشه با خبرسازی جعلی جنجالی در مدیای مجازی که با عنوان دستگیری 3 زن کرد اهل قوچان در خراسان شمالی به نام های محبوبه خبوشانی، مینا خبوشانی، و بهناز رضازاده منتشر کرد سبب تغییر نگرش ها به واقعیتی به نام خبررسانی در مدیای کورد گشت. 
آیا واقعاً هدف مدیای رادیکال کورد خبررسانی بوده یا بروز کردن پروپاگاندای کردستانی بودن چندین منطقه از خراسان؟
همانطور که در تصویر زیر می بینید خانم مینا خبوشانی در فیسبوک خود خبر دستگیری خود و خواهرش را تماماً تکذیب کرده و پرپاگاندای کردستانی کردن گروههای نژادپرست کرد را نقش بر آب کرد.
حال باید پرسید هدف این گروهها و متاسفانه گروههای مرکزگرای به قول معروف حقوق بشر فارس زبان از نشر این خبر بدون منابع مستقل چه بوده است؟ آیا کمک به نژادپرستی کرد موجود در منطقه در جهت پروپاگاندا سازی یا به واقع حقوق بشر؟ آیا در گزارشاتی که توسط همین مدیاها برای کردستانی کردن اورمیه، سلماس، قوشاچای، سولدوز، ماکو، خوی و ...بکار می رود گروههای حقوق بشر مرکزگرای فارس زبان آلت دست گروههای نژادپرست کورد نمی شوند؟ هر چند روز شاهد اخباری در مدیای کرد از زندانهای یکی از شهرهای ترک نشین یا عناوین بی نام و نشانی را شاهدیم و چندین بار حتی قاچاقچی هروئین را به نام فعال حقوق بشر جا زده اند، سوال اینجاست که وضعیت گروهها و مدیای نژادپرست کرد مشخص هست چرا به اصطلاح ارگانهای حقوق بشر فارس زبان در تهیه و نشر جهت دار اخبار این گروهها نهایت همکاری را دارند؟
برای مثال تصویر زیر از سایت مرکزی حزب به اصطلاح دمکرات کردستان ایران هست که مثلاً ازمیر ترکیه را کردستان می خواند، آیا به واقع ازمیر ترکیه کردستان هست ؟ آیا برای کردستانی بودن یک جغرافیا فارغ از کرکوک ترک نشین، اورمیه، بیجار، ساووج بولاق، قروه، ازمیر، آلاسکا، سیبری و ... وجود چند انسان کرد کفایت می کند تا منطقه ای جغرافیائی شانس وزین کردستانی شدن را به یدک بکشد؟ یا مسئله قدم های اول نسل کشی انسانی برای تحقق کردستان می باشد؟ آیا حقوق بشر نیز جزء التی برای کردستانی کردن نصف کره زمین گشته؟ 
این اولین باری نیست که مدیای رادیکال کرد دست به چنین بی اخلاقی می زند و باور دارم آخرین بار نیز نخواهد بود، چون اینان از ترویج نژادپرستی، خشونت، نفرت، انسان کشی، ترور و ... لذت می برند وگرنه تاکنون 1 نفر نویسنده و به قولی روشنفکر از تعدد صدها سازمان تروریستی کرد که با سلاح سالهاست در شغل سربریدن جوانان بی گناه اند اعتراضی هر چند نمایشی داشت. 
لینک خیر در سایت حقوق به اصطلاح بشر:
http://www.hra-news.org/1389-01-27-05-26-53/14232-1.html