۹/۰۳/۱۳۹۱

طرفداران حزب کارگران کردستان دوباره مدرسه ای را به آتش کشیدند

بر اساس اخبار روزنامه استار چاپ ترکیه گروهی از طرفداران ترور و تروریسم در شهر زلزله زده وان ترکیه اقدام به آتش زدن یک از مدارس ابتدائی جدید ساخته شده نموده اند، متاسفانه تمامی مدرسه ابتدائی در آتش جاهلیت سوخت.
طرفداران حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که در حدود 15 نفر بوده اند در شهر زلزله زده وان ترکیه با چوب و سنگ اقدام به حمله نمودن به مدرسه ای ابتدائی کرده و با شکستن تمامی در، پنجره و... با ریختن بنزین اقدام به آتش کشیدن مدرسه بی دفاع ابتدائی نمودند. 
پلیس ترکیه برای دستگیری طرفداران خشونت و تروریسم عملیات وسیعی را آغاز کرده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c53xwpg
هلاکت 1 عضو پ.ک.ک که حامل مواد منفجره بود
بنا به اخبار روزنامه بوگون چاپ ترکیه 1 عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر دیاربکیر ترکیه که حامل مواد منفجره ای بود با توجه به درگیری به نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه به هلاکت رسیده است
تروریست مذکور به بدن خود چندین کیلوم ماده A-4 بسته و خواستار منفجر کردن در مکانی عمومی بود که خوشبختانه به واکنش سریع نیروهای اطلاعاتی ترکیه تشخیص داده شد و به هلاکت رسید.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c2ajpwp 
تروریست کشته شده حزب کارگران کوردستان وکیل درآمد
طی چند روز گذشته نیروهای نظامی ترکیه درگیری شدیدی با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) داشتند که موفق به هلاکت رساندن چندین تروریست گشتند، ولی نکته قابل توجه این درگیری شرکت کردن و به هلاکت رسیدن یکی از نمایندگان حزب قدیم کردها که با نام د.ت.پ به فعالیت قانونی در ترکیه می پرداخت می باشد. نماینده مذکور که فراری بوده و یکی از اعضای بلندپایه حزب د.ت.پ می باشد در عملیات مسلحانه ای که برای کشتار نیروهای نظامی ترکیه شرکت داشته به هلاکت رسیده است، حزب قانونی و کنونی کوردها در ترکیه با اعلان بیانیه خبر به هلاکت رسیدن تروریست مذکور را تائید کرد. در حالیکه تروریست مذکور تا سال 2008 عضو حزب قانونی کردها بوده به علت عضویت در سازمان تروریستی اتحادیه جوامع کردستان مورد تعقیب قضائی ترکیه بود که به صورت اتفاقی در حالی که قصد کشتار سربازان ترکیه را داشت مورد هدف واقع گرفته است. این هم در نوع خودش در دنیا بی نظیر بوده و خاص کردها می باشد که انسانی صبح ها نماینده قانونی و شب ها مبادرت به سربریدن انسانها می کند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bphnt
حزب کارگران کوردستان با بحران ایدئولوژی مواجه شده
بر اساس اخبار روزنامه استار چاپ ترکیه طی دیروز 12 تروریست از اعضای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) از طریق مرز شیرناک ترکیه برای برخوردای از قانون عفو ترکیه تسلیم نیروهای امنیتی گشتند. 
تروریستهای تسلیم شده جزء اعضای سازمانهای تروریستی حزب کارگران کردستان / حزب اتحادیه جوامع کردستان بوده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bxgwh2f

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر