۸/۲۸/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 5 شهید، 1 زخمی

بر اساس اخباری که دقایقی پیش سایت روزنامه حریت چاپ ترکیه منتشر ساخت نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه با گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) درگیری شدیدی داشته اند که متاسفانه در این درگیری ها بنا به اخبار اولیه 5 سرباز ترکیه شهید شده است.
درگیری نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر حکاری از توابع منطقه شیمدینلی ترکیه به وقوع پیوسته است، بر این اساس درگیری ها تا نقطه 0 مرزی عراق و در کوه های بال قایا نیز ادامه دارد.
نام شهدای ترکیه در درگیری با تروریستهای پ.ک.ک مشخص گردیده است:
گوک خان قورقود Gökhan Korkut
نیهات گون Nihat Gün
محمد بوستانجی Mehmet Bostancı
بکیر چاووش Bekir Çavuş
بیلال آغ گون Bilal Akgün
اخبار اولیه حاکی از زخمی شدن 1 سرباز ترکیه نیز می باشد که نامش هنوز مشخص نگردیده است.
مشکل منطقه ای فاشیسم کرد مشکل تمامی ملل منطقه می باشد و تنها چند گروه از سازمانهای تروریستی – فاشیستی کورد در ترکیه به فعالیت می پردازند، بسیاری از این گروهها در آزربایجان جنوبی سالهاست که به انسان کشی مشغول اند. 
http://tinyurl.com/aepvwvu
بمباران کمپ های حزب کارگران کوردستان
بر اساس اخبار روزنامه یئنی شافاق ترکیه دیشب هواپپماهای ترکیه کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) در شمال عراق را مورد هدف قرار داده اند. اخبار منتشر شده حاکی از هدف گیری 30 مورد با موفقیت صورت گرفته است. هواپیماهای جنگنده ترکیه دیشب سات 21:00 از طریق پایگاه نظامی دیاربکیر اقدام به پرواز و انجام عملیات ضد تروریستی نموده اند که خوشبختانه در نهایت موفقیت اهداف خود را منهدم کرده اند. بمباران کمپ های پ.ک.ک در شمال عراق حدود 2 ساعت به طول انجامیده است و بیشتر کمپ های مهم ناحیه زاپ، خاکورک و ...مورد هدف واقع گردیده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c4kero8
3 جسد اعضای پ.ک.ک کشف گردید
بر اساس عملیات ضد تروریستی نیروهای نظامی ترکیه بر علیه میلیتانهای حزب کارگران کردستان در منطقه چوکورجا از توابع شهر حکاری ترکیه بوقوع پیوسته بود نیروهای نظامی ترکیه ای اقدام به جستجوی اجساد احتمالی درگیریها نمودند که با جسد 3 تروریست مواجه گشته اند. اجساد تروریستها با همکاری مردم منطقه به نزدیک ترین پایگاه نظامی ترکیه تحویل داده شده است. در عملیات ضد تروریستی ترکیه در این منطقه طی چند روز گذشته متاسفانه 1 سرباز ترکیه شهید و 4 نظامی دیگر زخمی شده بودند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/a2c6oda
فرار ها از حزب کارگران کوردستان همچنان ادامه دارد
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که با شکست ایدئولوژی سوخته خود مواجه شده و نمی تواند دیگر کودکان خردسال کورد را سپر ایدئولوژی سوخته اش کند هر روز با فرار بسیاری از به اصطلح میلیتانهای خود و تسلیم شدنشان به دولت ترکیه مواجه می گردد، در جدیدترین این موارد دیروز 2 تروریست عضو پ.ک.ک از طریق شهر حکاری ترکیه تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه گشته اند. تروریستها از برای اجرای مراحل قانونی و استفاده از قانون عفو ترکیه برخوردار خواهند شد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/b4c22lp

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر