۸/۲۴/۱۳۹۱

طرفداران حزب کارگران کردستان سوپرمارکتی را به آتش کشیدند

طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) اینبار در شهر مرسین ترکیه اقدام به آتش کشیدن سوپرمارکتی نمودند. 
طرفداران پ.ک.ک در حالی که در داخل سوپرمارکت چندین شهروند ترکیه حضور داشتند با پرتاب کردن مولوتف کوکتل اقدام به آتش زدن سوپرمارکت نمودند. تصاویر ویدئوی این حمله طرفداران تررو و تروریسم امروز در مدیای ترکیه منتشر گشته است که می توانید ویدئوی به آتش کشیدن سوپرمارکت را از طریق لینک زیر مشاهده کنید:
http://tinyurl.com/btbgy9w
خوشبختانه حمله طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان برای تحقق یک قتل عام واقعی صورت گرفته بود در صورتیکه شهروندان ترکیه ای داخل سوپرمارکت خونسردی خودرا حفظ نمی کردند عمل طرفداران ترور و تروریسم به فاجعه انسانی میبدل می گشت.
درگیری با حزب کارگران کوردستان: 1 نگهبان روستا زخمی شد، 2 تروریست به هلاکت رسید
بر اساس اخباری که دقایقی پیش سایت روزنامه یئنی شافاق ترکیه منتشر ساخت نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شهربینگول ترکیه و منطقه گنج داشته اند که متاسفانه در این درگیری 1 نگهبان روستائی زخمی شده و نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه موفق به هلاکت رساندن 2 تروریست از اعضای پ.ک.ک گشته اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c4jxfl6
حمله طرفداران حزب کارگران کردستان به یکی از دانشگاه های ترکیه
طی روزهای گذشته گروهی از طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) به مرکزیت شهر آنکارا در دانشگاه های ترکیه اقدام به ضرب و شتم دیگر دانش جویان مخالف افکار فاشیستی گروههای مذکور نموده اند. طی روزهای گذشته دانشگاه زبان، تاریخ و جغرافیای شهر آنکارا میزبان گروههای مذکور بود و گروه های طرفدا ترور و تروریسم تنها به سبب اختلاف فکری گروهی دیگر از دانش جویان اقدام به ضرب و شتم دانش جویان دیگر نموده اند، سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان دارای شاخه داخل شهری به نام ک.ج.ک می باشد که نقش این سازمان تهیه عضو و ایجاد پروپاگاندا برای عضوگیری پ.ک.ک می باشد.
تصاویر ویدئوی این ضرب و شتم توسط مدیای ترکیه منتشر شده است که این تصاویر را می توانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید:
http://tinyurl.com/ch4df97
درگیری با پ.ک.ک : 1 تروریست به هلاکت رسید
طی عملیات ضد تروریستی نیروهای نظامی و امنیتیترکیه در مناطق مشخص نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت 1 تروریست از اعضای حزب کارگران کردستان در منطقه خاتای ترکیه گشته اند. از پناهگاه تروریتس مذکور 1 اسلحه کلاشینکف، 2 بمب دست ساز و مقدار بسیار زیادی انواع مواد منفجره و .. بدست آمده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/dyt45ts
زلمی خلیل نژاد: بشار اسد و حزب بعث سوریه از حزب کارگران کردستان حمایت می کند
دیپلمات کهنه کار آمریکا در عراق و افغانستان و نماینده سازمان ملل در مصاحبه ای با روزنامه حرت ترکیه مسال جالبی از حمایت بی چون و چرای بشار اسد و حامیان وی از سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) پرده برداشت.
به نظر وی بروز جنگ داخلی در سوریه بهترین فرصت را بازسازی سازمان تروریستی پ.ک.ک ایجاد کرد. او حمایت بشار اسد - حزب بعث سوریه و حامیان وی از پ.ک.ک را نیز برای ایجاد مشکلی برای همسایگان سوریه الخصوص ترکیه دانست و چرائی بازی با کارت همیشگی کوردها را دورنگه داشتن آنکارا از حمایت مخالفان بشار اسد عنوان کرد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d38pgzq

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر