۸/۲۰/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان 3 معلم را ربوده و به گروگان گرفت

بر اساس اخباری که از سوی سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر شده است گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شهر ماردین ترکیه اقدام به ربودن و گروگانگیری 3 معلم نموده اند. 
میلیتانهای پ.ک.ک با متوقف ساخت اتوبوسی اقدام به ربودن و گروگانگیری 3 معلم موجود در اتوبوس نموده اند. این حادثه تروریستی- گروگانگیری دیروز در ساعت 18:30 و هنگامی که یک گروه از معلمین از سمت مدرسه به خانه می رفتند اتفاق افتاده است. 
برای نجات جان معلمین ربوده شده نیروهای نظامی ترکیه در منطقه عملیات ضد تروریستی را آغاز کرده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bh5xb6r
استاندار حکاری: بیش از 42 عضو حزب کارگران کوردستان به هلاکت رسیده است
بر اساس اخبار روزنامه جمهوریت چاپ ترکیه طی عملیات های ضد تروریستی که نیروهای نظامی ترکیه طی چندروز گذشته در مناطقی از شهر حکاری ترکیه انجام داده اند طی چندین مرحله درگیریهائی با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان داشته اند که بنا به اخبار رسمی که از سوی استاندار شهر حکاری ترکیه منتشر شده است نیروهای نظامی ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 42 تروریست عضو پ.ک.ک کرده اند. متاسفانه در این درگیریها نیز یکی از سربازان ترکیه که زخمی شده بود در بیمارستان شهید گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/aft2kt4
بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان در شمال عراق
دیروز در اواسط صبح چندین فروند هواپیمای جنگنده نوع F-16 ترکیه اقدام به بمباران کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در شمال عراق نمودند.
بنا به اخبار منتشر شده اهداف منهدم شده بیشتر در مناطق متینا بوده و هواپیماهای جنگنده ترکیه نیز از پایگاه هوائی دیاربکیر ترکیه برخواسته اند. 
مهمترین کمپ های گروه خشونت طلب و افراطی کرد پ.ک.ک در شمال عراق واقع شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bd6e2uy
کمک مالی 2.7 میلیونی یکی از اعضای حزب کردها در ترکیه به پ.ک.ک
بر اساس اخبار روزنامه یئنی شافاق ترکیه یکی از شهردارهای حزب ب.د.پ که متعلق به اقلیت کرد ترکیه ای می باشد با استفاده از منابع دولتی که در اختیار داشته کمک 2.7 میلیون لیره ای را به سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) اهداء نموده است. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ar7w8n2

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر