۱۱/۲۵/۱۳۹۱

ضربه ای دیگر بر منابع مادی حزب کارگران کردستان – اینبار آلمان

دادگاه فدرال شهر دوسردولف آلمان پرونده ای در رابطه با تخلفات مالی عبدالله.س 46 ساله که شهروند ترکیه می باشد و تابع آلمان به جرم دست داشتن در تامین منابع مادی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان را ارائه کرده است.
دادستان آلمان طی بیانیه ای خبر از گشایش پرونده شخص مذکور درتاریه 23 ژانویه 2013 نموده است. در بیانیه عبدالله.س طبق منابع قابل دسترس وی از سال 2003 تا 2004 دست به اعمال غیرقانونی برای تامین منابع مادی برای پ.ک.ک نموده است. در کنار تامین منابع مادی وی به ایجاد پروپاگاندا و تبلیغ تروریسم نیز متهم می باشد.
نام سازمانی شخص دستگیر شده حمزه می باشد و چندی سالی نیز عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان بوده است. وی از سال 2005 تا 2007 نیز رفت آمدهای متعددی به شمال عراق برای تامین منابع مادی پ.ک.ک داشته است. 
حکم دستگیری وی به جرمهای یاد شده از سوی دادستان آلمانی صادر شده است. 
بمباران کمپ های حزب کارگران کوردستان در شمال عراق
بر اساس اخبار منتشر شده توسط سایت روزنامه استار چاپ ترکیه دیروز با تثبیت جابه جائی مشکوکی در کمپ های زاپ، قندیل و باسیان توسط هوایپماهای بدون سرنشین جنگنده های F-16 ترکیه به منطقه برای بمباران اهداف منتقل شده اند.
عملیات ضدتروریستی در ساعت 11:00 دیشب صورت گرفته است و هواپیماهای جنگنده از طریق پایگاه نظامی شهر حکاری ترکیه به پرواز درآمده اند. بیشتر اهداف منهدم شده در کمپ های قندیل، آاوسیان و زاپ که جزء مهمترین کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شمال عراق می باشند بوده است. عملیات 2 ساعت به طول انجامیده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ano6p3x
http://tinyurl.com/d5h6hna

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر