۱۰/۰۴/۱۳۹۴

زمانیکه حزب کارگران کردستان(پ‌ک‌ک) روی دولت اسلامی(داعش) را سفید می‌کند

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان امروز در ساعت 00:09 مرکز فرهنگی شهر شیرناک ترکیه را با بمب‌های دست‌ساز به آتش کشید، میلیتانهای پ‌ک‌ک با ورود به اکثر اتاقها با استفاده از بمبهای دست‌ساز و مولوتوف کوکتل چندین اتاق را به آتش کشیدند، متاسفانه در این حادثه تروریستی 4 دانش‌‌آموز و 2 پرسنل زخمی شدند که زخمی‌ها با استفاده از آمبولانس به بیمارستان دولتی شهر شیرناک ترکیه منتقل شدند.
در حالیکه نیروهای آتش‌نشانی قصد خاموش کردن محوطه کتابخانه را داشتند میلیتانهای سازمان تروریستی پ‌ک‌ک نیز نیروهای نظامی موجود در محل را مورد هدف قرار دادند. طی حادثه تروریستی در داخل کتابخانه 17 دانش‌آموز قرار داشت که تحت نظارت نیروهای نظامی ترکیه تمامی دانش‌آموزان از محوطه کتابخانه تخلیه شدند. طی 6 روز گذشته که نیروهای نظامی ترکیه عملیات ضدتروریستی وسیعی در مناطق شیرناک، جیزره، سور، ماردین و... آغاز نموده‌اند میلیتانهای حزب کارگران کردستان صدها مدرسه را نیز به آتش کشیده‌اند؛ پ‌ک‌ک در به آتش کشیدن کتابخانه‌ها، مدارس و دیگر مکانهای آموزشی سابقه دیرینه‌ای دارد. فیلم به آتش کشیدند کتابخانه توسط پ‌ک‌ک در لینک اول موجود هست.
حمله حزب کارگران کردستان به هواپیمای مسافربری
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان نخست با استفاده از لیزر و سپس با سلاح‌های دوربرد به سمت هواپیمای مسافربری شهر دیاربکیر ترکیه آتش گشودند به طوریکه خلبان مجبور به تغییر مسیر و نشست اضطراری گردید. 
خلبان پس از متوجه شدن لیزر و کاربرد سلاح‌های دوربرد از برج مراقبت درخواست کمک می کند که برج مراقبت نیز خواستار برگشت به ارتفاع 1600 متری را مطرح می‌کند. سپس برج مراقبت از خلبان خاموش نمودن کلیه چراغ‌های هواپیمای مسافربری را درخواست میکند. 
به واقع می‌توان بدون ذکر نام "سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان" تمامی اعمال یاد شده را با نام سازمان تروریستی "دولت اسلامی" یا داعش به خواننده ارائه نمود، حقیقت ماجرا آن هست که هر دوی این سازمانهای تروریستی علارغم تفاوت ظاهری از ابعاد مختلفدارای شباهتهای فراوانی مباشند. دولت اسلامی برخواسته از ایدئولوژی افراطگرائی دینی و حزب کارگران کوردستان نیز برخواسته از ایدئولوژی تروریستی- نژادپرستانه ائتینیکی هست. مهمترین تفاوت مابین سازمانهای تروریستی دولت اسلامی و حزب کارگران کردستان ایدئولوژی سکولار پ‌ک‌ک هست که در این روزگار ظهور داعش برای دول اروپائی مجذوب کننده می باشد.  
حقیقت ماجرا آنکه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان و دیگر سازمانهای مسلح کرد برای آینده ملل غیرکرد منطقه مهمترین تهدید‌اند.    
منابع ترجمه:
روزنامه سؤزجۆ
http://tinyurl.com/h4svbgq 
روزنامه ملیت:
http://tinyurl.com/hn6xgta

۱۰/۰۲/۱۳۹۴

هلاکت 145 تروریست عضو حزب کارگران کردستان

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت رسمی رئیس ستاد نیروهای مسلح ترکیه طی عملیات ضدتروریستی که در شهرهای سیلوپی، جیزره، سور و ... در حال جریان می باشد تاکنون 145 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک به هلاکت رسیده است.
در عملیاتهای ضدتروریستی نیروهای مسلح ترکیه تاکنون بیش از 10 تن انواع مواد منفجره، هزاران راکت‌انداز و انواع سلاحهای نیمه‌سنگین از میلیتانهای پ‌ک‌ک کشف و ضبط گردیده است.
در دیگر سو گزارش جدید منتشر شده از سوی انستیتوی Janes IHS واقع در لندن حاکی از آن هست که کردها در عراق و سوریه طی 4 سال گذشته وسعت مناطق تحت کنترل خود  را بیش از 186% افزایش داده‌اند.
بی‌تردید افزایش قلمرو 186% کردها در سوریه و عراق بدون عدم در نظر گرفتن پاک‌سازیهای ائتنیکی وسیع، کوچ های هدفدار جهت تغییرات بافت دمگرافیک مناطق، طرد اهالی محلی و بومی و ... ساده‌انگاریست، گزارشهای ماههای گذشته منتشر شده تسوط سازمان ملل نیز دقیقا پاک سازیهای ائتنیکی وسیع ترکمانان و اعراب سنی در سوریه را توسط شاخه سوریه‌ای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان تائید می کند. 
حقیقت امر آنکه پس از رفع بلای دولت اسلامی ملل غیرکرد منطقه و الخصوص ترکان آزربایجان جنوبی  با بلای جدیدی همچون گروه‌های مسلح کرد که به مراتب  خطرناکتر از داعش می باشد مواجه خواهند شد چونکه این ابزار به مانند گذشته توسط دول مختلف بر عنوان بازیچه در جهت اجرای اهداف خود بکار بسته خواهند شد. 
منابع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/gntovfr
http://tinyurl.com/zf9m8hc 

۹/۲۹/۱۳۹۴

طی 4 روز 110 میلیتان حزب کارگران کردستان به هلاکت رسیده است

از 4 روز پیش که نیروهای نظامی ترکیه عملیات ضدتروریستی وسیعی بر علیه میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یا پ‌ک‌ک آغاز نموده‌اند تاکنون 117 میلیتان عضو پ‌ک‌ک به هلاکت رسیده است.
بر اساس آمار رسمی منتشر شده از سوی ارگانهای نظامی ترکیه طی 4 روز گذشته 78 میلیتان حزب کارگران کردستان در جیزره،6 میلیتان در سیلوپی، 16 میلیتان در سور و 10 میلیتان در منطقه دارگئچیت ماردین به هلاکت رسیده‌اند. 
بر اساس اخبار سایت صدای آمریکا بخش ترکی نیز عملیات هوائی وسعی بر علیه کمپ‌های سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان واقع در شمال عراق صورت گرفته است، بر این اساس مواضع و انبارهای سلاح کمپ های زاپ و خاکورک در عملیات هوائی ترکیه مورد هدف واقع شده‌اند.
حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک تنها یکی از سازمانهای تروریستی می باشد که در ترکیه طی 30 سال گذشته سبب کشته شدن هزاران انسان گردیده است، به باور راقم این سطور خطر سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان برای بسط صلح و مردم غیرکرد منطقه صدها بار به مراتب بیشتر از گرو‌های تروریستی نظیر داعش(دولت اسلامی) می باشد. همانطور که امروز مشاهده می گردد دیر یا زور قدرتهای جهانی و منطقه‌ای بر علیه دولت اسلامی متحد خواهند شد ولی همین دولتها سالهاست که با گسیل سلاح و انواع حمایتها از ابزار ترور و تروریسم نظیر حزب کارگران کوردستان برای به پیش راندن مقاصد سیاسی خود در ترکیه بهره می برند وگرنه زیست پ‌ک‌ک طی 30 سال گذشته بدون درنظر گرفتن مسائل یاد شده ساده‌انگارانه می باشد. حزب کارگران کردستان سالهاست که در جهت تغییرات هدفدار بافت ائتنیکی و دمگرافیک مناطق مختلف قدمهای بزرگی را برداشته است.   منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/jovd6hn
پی‌نوشت: در این میان حمایت بسیاری از شخصیتهای شناخته شده کرد ایرانی خارج‌نشین از عملیاتهای مسلحانه و تروریستی حزب کارگران کردستان بر علیه ترکیه ولی عدم کاربرد سلاح توسط گروه‌های کرد در داخل ایران نیز خود مقاله‌ای دیگر را می‌طلبد.