۱۰/۰۲/۱۳۹۴

هلاکت 145 تروریست عضو حزب کارگران کردستان

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت رسمی رئیس ستاد نیروهای مسلح ترکیه طی عملیات ضدتروریستی که در شهرهای سیلوپی، جیزره، سور و ... در حال جریان می باشد تاکنون 145 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک به هلاکت رسیده است.
در عملیاتهای ضدتروریستی نیروهای مسلح ترکیه تاکنون بیش از 10 تن انواع مواد منفجره، هزاران راکت‌انداز و انواع سلاحهای نیمه‌سنگین از میلیتانهای پ‌ک‌ک کشف و ضبط گردیده است.
در دیگر سو گزارش جدید منتشر شده از سوی انستیتوی Janes IHS واقع در لندن حاکی از آن هست که کردها در عراق و سوریه طی 4 سال گذشته وسعت مناطق تحت کنترل خود  را بیش از 186% افزایش داده‌اند.
بی‌تردید افزایش قلمرو 186% کردها در سوریه و عراق بدون عدم در نظر گرفتن پاک‌سازیهای ائتنیکی وسیع، کوچ های هدفدار جهت تغییرات بافت دمگرافیک مناطق، طرد اهالی محلی و بومی و ... ساده‌انگاریست، گزارشهای ماههای گذشته منتشر شده تسوط سازمان ملل نیز دقیقا پاک سازیهای ائتنیکی وسیع ترکمانان و اعراب سنی در سوریه را توسط شاخه سوریه‌ای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان تائید می کند. 
حقیقت امر آنکه پس از رفع بلای دولت اسلامی ملل غیرکرد منطقه و الخصوص ترکان آزربایجان جنوبی  با بلای جدیدی همچون گروه‌های مسلح کرد که به مراتب  خطرناکتر از داعش می باشد مواجه خواهند شد چونکه این ابزار به مانند گذشته توسط دول مختلف بر عنوان بازیچه در جهت اجرای اهداف خود بکار بسته خواهند شد. 
منابع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/gntovfr
http://tinyurl.com/zf9m8hc 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر