۷/۲۱/۱۳۹۸

مظلوم‌نمایی حزب کارگران کردستان(پ‌ک‌ک)/ یگان‌های مدافع خلق(ی‌پ‌گ) با تصاویر جعلی

ظهور دولت اسلامی(داعش) سبب بازتعریف از مفهوم "ترور" و "تروریسم" در دنیا گشت. دولت اسلامی برای اولین بار در ابعاد نه یک سازمان چریکی بلکه یک دولت ظاهر گردید. دولت اسلامی که با در دست داشتن هزاران عضو متبحر اقدام به تبلیغات و ایجاد پروپاگاندای وسیعی از جمله تهیه و تدوین مجلات مختلف به چندین زبان، تدوین ویدئوهای چندزبانه، ترانه‌سرایی، طراحی پوسترها و ... می‌نمود.
حزب کارگران کردستان(پ‌ک‌ک)/ یگان‌های مدافع خلق(ی‌پ‌گ) که بی‌شک ورژن لائیک و تنی دولت اسلامی(داعش) می‌باشد با الگوبرداری از شیوه‌های تبلیغات و پروپاگاندای داعش، اکنون با مظلوم‌نمایی سعی در برانگیختن احساسات توده‌ی عوام و ناآگاه و یا تحریک احساسات ضدتورک گروه‌های افراطی فارسی‌زبان، ارمنی و کرد را مد نظر قرار داده است.
پس از عملیات ضدتروریستی باریش پیناری(چشمه‌ی صلح)ارتش تورکیه که با هدف آزادسازی مناطق اشغال‌شده توسط حزب کارگران کوردستان(پ‌ک‌ک)/یگان‌های مدافع خلق(ی‌پ‌گ) آغاز شده شاهد پروپاگاندای وسیعی از سوی سایت‌های حزب کارگران کردستان(پ‌ک‌ک)/یگان‌های مدافع خلق(ی‌پ‌گ) و یا ارگان‌های زیرمجموعه و اقماری آن می‌باشیم. به طوریکه اکثر تصاویر و ویدئو‌های سایت‌ها و منابع یادشده با میکس صدا و دستکاری در تصاویر به خورد گرو‌های مشخص که در بالا ذکر شده داده می‌شود. در زیر تعدادی از تصاویر جعلی که از سوی منابع حزب کارگران کردستان(پ‌ک‌ک)/ یگان‌های مدافع خلق(ی‌پ‌گ) در رابطه عملیات باریش پیناری(چشمه‌ی صلح)منتشر شده است را آورده‌ایم. زمان و محل دقیق تصاویر اصلی در زیر هر کدام از تصاویر قرار دارد.
یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که حزب کارگران کردستان(پ‌ک‌ک)/ یگان‌های مدافع خلق(ی‌پ‌گ) به مدد حمایت تسلیحاتی و لجستیک آمریکا و دول اروپایی موفق به اشغال بیش از 30% مناطق سوریه گردیده است در حالیکه مجموع جمعیت کرد موجود در سوریه در خوشبینانه‌ترین حالت مابین 5 تا 10% جمعیت کل می‌باشد و به واقع گروه‌های مسلح کورد اشغال‌گران واقعی‌اند.