۷/۲۹/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 7 شهید، 17 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اخباری که از سوی سایتهای روزنامه حریت چاپ ترکیه و سایت نشریه سیاسی منتشر شده است نیروهای نظامی ترکیه پس از انجام عملیات های تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که در منطقه آغاز کرده اند موفق به هلاکت رساندن 17 تروریست گشته اند، متاسفانه در حمله تروریستی که در شهر حکاری ترکیه صورت گرفته 3 پلیس و 3 نگهبان روستا کشته شده اند.
درگیری که در منطقه ای از شهر حکاری ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریتی حزب کارگران کردستان صورت گرفته است 3 پلیس ترکیه کشته شده اند، در دیگر درگیری که در منطقه بیتلیس ترکیه روی داده 3 نگهبان روستا توسط اعزای پ.ک.ک کشته شده اند.
علت درگیری پلیس با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارکران کوردستان آمادگی برای انجام حمله تروریستی اعضای پ.ک.ک در منطقه بوده است که متاسفانه نیروهای پلیس در عین ورود به منطقه توسط انواع سلاح های دوربرد مورد هدف واقع شده و منجربه کشته شدن 3 نفر گشت اند.
در شهر بیتلیس ترکیه نیز در عین جستجوی منطقه از وجود اعضای حزب کارگران کردستان (PKK) به ناگاه دچار تله گشته و مورد هدف اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان گشته اند که متاسفانه در این حمله تروریستی نیز 3 نگهبان روستا کشته شده است.
عملیات وسیعی در منطقه برای دستگیری تروریستها با حمایت نیروهای هوائی ترکیه آغاز گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8krvdzw
پاک سازی دره قازان ترکیه از اعضای حزب کارگران کردستان
نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه در دره قازان ترکیه ضربه مهلکی را بر تن بیمار سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) وارد کردند. بر اساس اخباری که دقایقی پیش منتشر شد 17 تروریست در درگیری با نظامیان ترکیه به هلاکت رسیده اند.
عملیات نیروهای نظامی ترکیه که طی روزهای پیش در دره قازان که یکی از اصلی ترین پناه گاههای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان برای مخفی شدن می باشد آغاز شده است تا به امروز سبب به هلاکت رسیدن 50 تروریست گشته و عملیات پاک سازی منطقه هنوز هم ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8fnzvuo

۷/۲۷/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان خط لوله گاز ایران به ترکیه را منفجر ساخت: 28 زخمی

گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) با منفجر کردن قسمتی از خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه در مسیر آغری و منطقه Eleşkirt سبب زخمی شدن 28 سرباز ترکیه که در حال برقراری امنیت خط لوله بودند گشت.
بر اساس اخبار منتشر شده در سایت روزنامه استار چاپ ترکیه و گزارشات استاندار شهر آغری تمامی سربازان به بیمارستانهای مناطق نزدیک شهر فوق منتقل گشته اند. نظامیان ترکیه به علت انفجار شدید دارای جراحات های متعددی گشته اند. 3 سرباز نیز دارای سوختگی شده است. خوشبختانه در این عملیات تروریستی کشته ای موجود نمی باشد.
بنا به اخبار اولیه منتشر شده میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) با استفاده از بمب های کنترل از راه دور سبب انفجار مهیبی در خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه گشته اند. پس از انفجار تروریستی نیروهای آتش نشانی به منطقه اعزام گشته اند و اتش را خاموش کرده اند، به علت خاساراتی که از انفجار در خط لوله ایجاد شده اکنون انتقال گاز به ترکیه متوقف گردیده است.
این اولین باری نیست که سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) اقدام به بمب گذاری در خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه را تحقق می سازد و 1 ماه پیش دقیقاً در منطقه ای مشابه سبب انفجار دیگری گشته بود.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8zxandd

درگیری با حزب کارگران کردستان: 15 تروریست به هلاکت رسید

پس از حمله تروریستی که توسط حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) صورت گرفته و سبب کشته شدن 3 سرباز ترکیه در منطقه چوکورجا از توابع شهر حکاری ترکیه شد نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه عملیات وسیعی را برای دستگیری اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در منطقه شروع کردند که امروز در دگیری های صورت گرفته نیروهای نظامی ترکیه از به هلاکت رسیدن 15 تروریست خبر دادند.
شب گذشته دسته ای چند نفره از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در منطقه مذکور نسبه پاسگاه ایشیقلی عملیات تروریستی را تحقق ساخته بودند که متاسفانه سبب کشته شدن 3 سرباز ترکیه گشته بود، در همان لحظه بر اثر پاسخ درجای نیروهای نظامی ترکیه 3 تروریست نیز به هلاکت رسیده بود، پس از این حمله تروریستی با حمایت نیروی هوائی ترکیه در منطقه عملیات وسیعی برای پاک سازی تروریستها صورت گرفته که امرزو خبر به هلاکت رسیدن 15 تروریست عضو حزب کارگران کردستان درمدیای ترکیه منتشر شد.
در عملیات 13 مخفیگاه حزب کارگران کوردستان نابود گشت
در حین پاک سازی منطقه از وجود اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) بیش از 13 مخفیگاه عمده پ.ک.ک نیز در نواحی مختلف توسط نیروهای نظامی ترکیه به کلی نابود گشت. 
در اکثر مخفیگاه هایی حزب کارگران کردستان ملزومات بسیاری همراه با انواع سلاح، بمب های دست ساز، اسلحه و ....کشف و ضبط گردید.
تداوم عملیات در کوه های کیلیس ترکیه
نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه اکنون برای پاک سازی کوه های کیلیس ترکیه به مبارزه با سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان پرداخته اند، هلیکوپترها کامانادوهای ترکیه را به مسیرهای صعب العبور منتقل داده و کاماندوهای ترکیه در حال پاک سازی کوه کیلیس از تروریستهای عضو حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) می باشند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/935dg7w

۷/۲۶/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان 6 معلم را ربوده و به گروگان گرفت

بر اساس اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه گروهی از میلیتانهای مسلح سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) دیروز در شهر ایغدیر ترکیه اقدام به حمله مسلحانه به مدرسه ای نموده و از 16 معلم موجود در مدرسه 6 معلم آقا را ربوده و به گروگان گرفت.
این حمله تروریستی در ساعت 12:00 و در 21 کیلومتری شهر ایغدیر ترکیه صورت گرفته است، اعضای مسلح سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان با تهدید به کشتن معلمین سبب همراهی 6 معلم با تروریستها گشته اند. 
اسامی معلمین ربوده و به گروگان گرفته شده توسط اعضای پ.ک.ک عبارتند از:
اومود گورکه م، اه رسین قاراقایا، سونه ر اه ر، محمد قوجابابا، لطفی آتیلمیش و عبدالله انه س
پس از ربایش و گروگانگیری 6 معلم توسط سازمان تروریستهی حزب کارگران کوردستان نیروهای ژاندارمری ترکیه به محل اعزام شده و عملیات وسیعی را برای دستگیری تروریستها و نجات معلمین شروع کرده اند. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/blo9ms2
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان: 3 شهید
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) حمله ای را به یکی از پاسگاه های شهر چوکورجای ترکیه واقع در منطقه حکاری با استفاده از انواع سلاح ههای دوربرد به مانند راکت انداز و آزپی جی انجام داده اند که متاسفانه 3 سرباز ترکیه در این حمله تروریستی شهید شده اند.
پس از این حمله تروریستی عده ای بسیار زیاد از نیروهای نظامی مخصوص مبارزه با ترور و تروریسم به منتطقه اعزام گشته اند و عملیات وسیعی برای دستگیری تروریستها در جریان می باشد.
منبع ترجمه خبر:   
http://tinyurl.com/btnzy7s
دستگیری 1 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان
نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه با استفاده از عمیات ضد ترور و تروریسم بر علیه حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) موفق به دستگیری یکی از تروریستها که برای انجام عملیات تروریستی آماده می شده گشته اند، در کنار این تروریست بیش از 400 کیلوگرم انواع مواد منفجره کشف و ضبط شده است.
تروریست مذکور در منطقه داغلیجای ترکیه دستگیر شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bwtst9b

۷/۲۵/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان 3 معلم زن را ربوده و به گروگان گرفت

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که ید طولانی در کشتار شهروندان غیرنظامی دارد در جدیدترین سلسله از کارهای فاناتیک خود اقدام به آتش زدن مدارس ترکیه و ربودن معلمین دست می زند که طی ماه گذشته بیش از 15 مدرسه را به آتش کشیده است که متاسفانه در چندین مدرسه در کنار خاکستر شدن مردسه چندین دانش اموز کوچک نیز دارای زخم های متعددی گشتند.
میلیتانهای حزب کارگران کردستان دیروز اقدام به ربودن 3 معلم زن و 1 شهروند ترکیه ای که نگهبان روستا بوده در منطقه پرواری از توابع شهر سیرت ترکیه نموده اند.
3 معلم زن که از جاده مبادلاتی رد می شده اند توسط چندین میلیتان مسلح سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان تهدید به مرگ می شوند و مجبور به پیاده شدن از ماشین می گردند، که متاسفانه هر 3 معلم زن با تهدید به مرگ مجبور به همراهی با تروریستها می گردند.
برای دستگیری تروریستها و نجات معلمین عملیات وسیعی در منطقه آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9xmkwke
حمله طرفداران حزب کارگران به یک مدرسه در استانبول
گروهی از طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهر استانبول و منطقه شیشلی در اواخز شب اقدام به حمله با مولوتوف کوکتل به مدرسه ای نموده اند و سبب ایجاد آتش سوزی گشته اند.
پلیس ترکیه پس از دقایقی به محل فوق رسید و در جستجوی یه اتش کشیده گان مدرسه می باشد، آتش پس از دقایقی با ورود ماشین های آتش نشانی نیز خاموش شد
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9off8nn
تلفه انفجاری حزب کارگران کردستان منفجر شد: 1 شهید
تله انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر ماردین ترکیه منفجر شد و متاسفانه یک نیروی نظامی ترکیه جان خود را از دست داد.
تله انفجاری پ.ک.ک در حین حرکت ماشینی که نظامیان ترکیه را منتقل می ساخت منفجر گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9k2y4zv

۷/۲۴/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 1 شهید، 6 زخمی

بر اساس اخبار سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه نیروهای نظامی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شهر حکاری و منطقه چوکورجای ترکیه داشته اند که متاسفانه بر اساس گزارشات اولیه در این عملیات 1 نیروی نظامی ترکیه شهید و 6 سرباز دیگر زخمی شده اند.
بنا به خبرهای منتشر شده درگیری نظامیان ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در وادی قازان صورت گرفته است در این درگیری 6 تروریست نیز به هلاکت رسیده است. دو شهروند ترکیه ای موجود در محل نیز بر اساس تله انسانی که از سوی اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان صورت گرفته دچار جراحات گشته اند، پ.ک.ک در بیشتر اوقات از شهروندان ترکیه ای به عنوان سپر دفاعی بهره میبرد و مورد جدیدی نیست. شهروندان ترکیه ای زخمی شده به بیمارستان دولتی برای تداوی منتقل گشته اند.
نیروهای نظامی ترکیه از 15 روز پیش عملیات وسیعی را در منطقه دره قازان ترکیه آغاز کرده اند که در این مدت نیز موفق به وارد آوردن ضربات مهلکی بر تن ناتوان سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان گشته اند.  
در دیگر درگیرهای نظامیان ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) که در شهر ارزینجان ترکیه در حال جریان می باشد نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 2 تروریست گشته اند.
تروریستهای به هلاکت رسیده در حال بمب گذاری در جاده راه آهن بوده اند؛ یکی از تروریستها نیز زن بوده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9xxf9nt
حزب کارگران کوردستان قصد زنده سوزاندن مادر و کودکی را داشت 
هر روز که می گذرد ابعا جدیدی از کشتارهای غیرنظامیان توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) بر افکار عمومی دنیا روشن می گردد که هدف این سازمان فاناتیک و نژادپرست کرد نه احیائی به اصطلاح زبان کردی بلکه چماغ قدرت های منطقه ای و جهانی برای سرکوب ملت های غیرکرد منطقه می باشد. 
در جدیدترین اقدامات این سازمان خشونت طلب کورد عده ای از میلیتانهای پ.ک.ک دیشب با به آتش کشیدن منزلی در شهر زونگولداک ترکیه اقدام به زنده سوزاندن 1 مادر و 2 کودکی که در شعله های آتش خانه ای که توسط اعضا و طرفداران پ.ک.ک روشن شده بود نمودند که خوشبختانه با رسیدن مامورین آتش نشانی ترکیه از یک فاجعه انسانی جلوگیری شد.
سازمان تروریستی حزب کارگران کارگران کوردستان بارها این چنین فجایع انسانی را تحقق ساخته است و صدها کودک و نوجوان قربانی ایدئولوژی سوخته و به شدت نژادپرستانه این سازمان رادیکال و افراطی کرد گشته اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9sdbp2t

۷/۲۳/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) کامیونی را به آتش کشید

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که این روزها خیرهای متعددی از به آتش کشیدن مدارس کودکان ترکیه ای، ربودن و گروگان گیری شهروندان ترکیه و الخصوص معلمین و وکلا و ... را هر روزه می شنویم در جدیدترین سلسله اعمال خشونت طلب خود اقدام به آتش کشیدن 1 ترانزیت نموده است.
حادثه تروریستی به آتش کشیدن 1 واحد ترانزیت توسط میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان درشهر تونجلی ترکیه و در 13 کیلومتری جاده ارزینجان بوقوع پیوسته است. 
اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان پس از بستن قسمت کوچکی از جاده و پیاده کردن رانندگان اقدام به آتش کشیدن 1 واحد کامیون نموده و در دیگر سو به جاسازی بمبی در داخل ترانزیتی در کنار جاده مباردت نمودند، هدف این بمب گذاری وارد ساخت خسارت جانی به مامورینی که در تعقیب تروریستها به محل نزدیک خواهند شد بود.
حادثه تروریستی مذکور در ساعت 13:00 روی داده است، بر اساس مشاهدات مردم منطقه تروریستهای عضو حزب کارگران کوردستان (PKK) متشکل از 10 نفر بوده اند.
خوشبختانه با هوشیاری نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه بمب موجود در ترانزیت خنثی شد و حادثه فجیع جلوگیری شد.
برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیاتی با حمایت هلیکوپترهای جنگلی ترکیه آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9a4l8dk
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) پس از شروع بهار عربی و جنگ داخلی در سوریه به شدت فعال گشته است و روزی نسیت که خبر از کشتارهای این سازمان تروریست- فاشیست خبری در مدیای منطقه ای و جهانی منتشر نگردد، کارشناسان مبارزه با تروریسم علت این حجم از فعالیت پ.ک.ک را استفاده ابزاری به مانند همیشه از این کارت بازی توسط همسایگان ترکیه و قدرتهای جهانی معرفی می کنند.