۷/۲۷/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 15 تروریست به هلاکت رسید

پس از حمله تروریستی که توسط حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) صورت گرفته و سبب کشته شدن 3 سرباز ترکیه در منطقه چوکورجا از توابع شهر حکاری ترکیه شد نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه عملیات وسیعی را برای دستگیری اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در منطقه شروع کردند که امروز در دگیری های صورت گرفته نیروهای نظامی ترکیه از به هلاکت رسیدن 15 تروریست خبر دادند.
شب گذشته دسته ای چند نفره از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در منطقه مذکور نسبه پاسگاه ایشیقلی عملیات تروریستی را تحقق ساخته بودند که متاسفانه سبب کشته شدن 3 سرباز ترکیه گشته بود، در همان لحظه بر اثر پاسخ درجای نیروهای نظامی ترکیه 3 تروریست نیز به هلاکت رسیده بود، پس از این حمله تروریستی با حمایت نیروی هوائی ترکیه در منطقه عملیات وسیعی برای پاک سازی تروریستها صورت گرفته که امرزو خبر به هلاکت رسیدن 15 تروریست عضو حزب کارگران کردستان درمدیای ترکیه منتشر شد.
در عملیات 13 مخفیگاه حزب کارگران کوردستان نابود گشت
در حین پاک سازی منطقه از وجود اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) بیش از 13 مخفیگاه عمده پ.ک.ک نیز در نواحی مختلف توسط نیروهای نظامی ترکیه به کلی نابود گشت. 
در اکثر مخفیگاه هایی حزب کارگران کردستان ملزومات بسیاری همراه با انواع سلاح، بمب های دست ساز، اسلحه و ....کشف و ضبط گردید.
تداوم عملیات در کوه های کیلیس ترکیه
نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه اکنون برای پاک سازی کوه های کیلیس ترکیه به مبارزه با سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان پرداخته اند، هلیکوپترها کامانادوهای ترکیه را به مسیرهای صعب العبور منتقل داده و کاماندوهای ترکیه در حال پاک سازی کوه کیلیس از تروریستهای عضو حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) می باشند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/935dg7w

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر