۷/۲۴/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 1 شهید، 6 زخمی

بر اساس اخبار سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه نیروهای نظامی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شهر حکاری و منطقه چوکورجای ترکیه داشته اند که متاسفانه بر اساس گزارشات اولیه در این عملیات 1 نیروی نظامی ترکیه شهید و 6 سرباز دیگر زخمی شده اند.
بنا به خبرهای منتشر شده درگیری نظامیان ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در وادی قازان صورت گرفته است در این درگیری 6 تروریست نیز به هلاکت رسیده است. دو شهروند ترکیه ای موجود در محل نیز بر اساس تله انسانی که از سوی اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان صورت گرفته دچار جراحات گشته اند، پ.ک.ک در بیشتر اوقات از شهروندان ترکیه ای به عنوان سپر دفاعی بهره میبرد و مورد جدیدی نیست. شهروندان ترکیه ای زخمی شده به بیمارستان دولتی برای تداوی منتقل گشته اند.
نیروهای نظامی ترکیه از 15 روز پیش عملیات وسیعی را در منطقه دره قازان ترکیه آغاز کرده اند که در این مدت نیز موفق به وارد آوردن ضربات مهلکی بر تن ناتوان سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان گشته اند.  
در دیگر درگیرهای نظامیان ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) که در شهر ارزینجان ترکیه در حال جریان می باشد نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن 2 تروریست گشته اند.
تروریستهای به هلاکت رسیده در حال بمب گذاری در جاده راه آهن بوده اند؛ یکی از تروریستها نیز زن بوده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9xxf9nt
حزب کارگران کوردستان قصد زنده سوزاندن مادر و کودکی را داشت 
هر روز که می گذرد ابعا جدیدی از کشتارهای غیرنظامیان توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) بر افکار عمومی دنیا روشن می گردد که هدف این سازمان فاناتیک و نژادپرست کرد نه احیائی به اصطلاح زبان کردی بلکه چماغ قدرت های منطقه ای و جهانی برای سرکوب ملت های غیرکرد منطقه می باشد. 
در جدیدترین اقدامات این سازمان خشونت طلب کورد عده ای از میلیتانهای پ.ک.ک دیشب با به آتش کشیدن منزلی در شهر زونگولداک ترکیه اقدام به زنده سوزاندن 1 مادر و 2 کودکی که در شعله های آتش خانه ای که توسط اعضا و طرفداران پ.ک.ک روشن شده بود نمودند که خوشبختانه با رسیدن مامورین آتش نشانی ترکیه از یک فاجعه انسانی جلوگیری شد.
سازمان تروریستی حزب کارگران کارگران کوردستان بارها این چنین فجایع انسانی را تحقق ساخته است و صدها کودک و نوجوان قربانی ایدئولوژی سوخته و به شدت نژادپرستانه این سازمان رادیکال و افراطی کرد گشته اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9sdbp2t

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر