۷/۲۹/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 7 شهید، 17 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اخباری که از سوی سایتهای روزنامه حریت چاپ ترکیه و سایت نشریه سیاسی منتشر شده است نیروهای نظامی ترکیه پس از انجام عملیات های تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که در منطقه آغاز کرده اند موفق به هلاکت رساندن 17 تروریست گشته اند، متاسفانه در حمله تروریستی که در شهر حکاری ترکیه صورت گرفته 3 پلیس و 3 نگهبان روستا کشته شده اند.
درگیری که در منطقه ای از شهر حکاری ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریتی حزب کارگران کردستان صورت گرفته است 3 پلیس ترکیه کشته شده اند، در دیگر درگیری که در منطقه بیتلیس ترکیه روی داده 3 نگهبان روستا توسط اعزای پ.ک.ک کشته شده اند.
علت درگیری پلیس با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارکران کوردستان آمادگی برای انجام حمله تروریستی اعضای پ.ک.ک در منطقه بوده است که متاسفانه نیروهای پلیس در عین ورود به منطقه توسط انواع سلاح های دوربرد مورد هدف واقع شده و منجربه کشته شدن 3 نفر گشت اند.
در شهر بیتلیس ترکیه نیز در عین جستجوی منطقه از وجود اعضای حزب کارگران کردستان (PKK) به ناگاه دچار تله گشته و مورد هدف اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان گشته اند که متاسفانه در این حمله تروریستی نیز 3 نگهبان روستا کشته شده است.
عملیات وسیعی در منطقه برای دستگیری تروریستها با حمایت نیروهای هوائی ترکیه آغاز گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8krvdzw
پاک سازی دره قازان ترکیه از اعضای حزب کارگران کردستان
نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه در دره قازان ترکیه ضربه مهلکی را بر تن بیمار سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) وارد کردند. بر اساس اخباری که دقایقی پیش منتشر شد 17 تروریست در درگیری با نظامیان ترکیه به هلاکت رسیده اند.
عملیات نیروهای نظامی ترکیه که طی روزهای پیش در دره قازان که یکی از اصلی ترین پناه گاههای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان برای مخفی شدن می باشد آغاز شده است تا به امروز سبب به هلاکت رسیدن 50 تروریست گشته و عملیات پاک سازی منطقه هنوز هم ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8fnzvuo

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر