۶/۱۵/۱۳۹۹

تبلیغ تروریسم و توسعه‌طلبی کوردی در مفردات درسی فرانسه

فرانسه که سالها مامن امنی برای گروه‌های تروریستی ارمنی نظیر آسالا بود اکنون به سبب رقابت با تورکیه در لیبی، استفاده ابزاری از کارت گروه‌های تروریستی کردی نظیر حزب کارگران کوردستان و یگان‌های مدافع خلق(شاخه‌ی سوریه‌یی پ‌ک‌ک) در منطقه بر علیه منافع ملی تورکیه را مد نظر قرار داده است.

پس از ساخت فیلم کاملا پروپاگاندایی Sisters in Arms 2019 که محصول مشترک فرانسه، ایتالیا و بلژیک بود و با هدف استفاده ابزاری از زنان تروریست بزک شده‌‌ی کورد به جهت ایجاد، تامین مشروعیت و وجهه‌ی بین‌المللی لازم در نقش منجی خاورمیانه عمل نمود اینبار فرانسه اقدام به تبلیغ گروه‌های تروریستی و توسعه‌طلب کردی نظیر حزب کارگران کوردستان(پ‌ک‌ک) و یگان‌های مدافع خلق(ی‌پ‌ژ) به عنوان جنبش‌های به اصطلاح دمکراتیک در خاورمیانه در مفردات درسی خود نموده است. 

تحریفات عمده‌ای که در همین چند صفحه منتشر شده از سوی منابع فرانسوی به چشم می‌‌خورد از میزان جمعیت کردها در کشورهای تورکیه،ایران، سوریه و عراق گرفته تا جغرافیای کردستان را شامل می‌شود.       

فرانسه به همراه آمریکا جزء اصلی‌ترین حامیان دیپلماتیک و لجستیکی سازمانهای تروریستی حزب کارگران کوردستان و یگان‌های مدافع خلق(شاخه‌ی سوریه‌یی پ‌ک‌ک) می‌‌باشند که با مسلح نمودن گروه‌های تروریسی کرد یاد شده در ابعاد ارتش یک دولت سعی در اجرای و پیشبرد نقشه‌های استعمارگرانه‌ی خود با استفاده ابزاری از کارت تروریسم کورد را مد نظر قرار داده‌اند. در حالیکه قبل از جنگ داخلی سوریه جمعیت کردها حتی زیر 5% هم نبود اکنون به مدد گسیل سلاح‌های آمریکایی و فرانسوی حزب کارگران کوردستان و یگان‌های مدافع خلق(شاخه‌ی سوریه‌یی پ‌ک‌ک) با پاک‌سازی‌های ائتنیکی وسیع، قتل عام و کشتارها، راندن ساکنان اصلی مناطق سوریه و ... که در منابع حقوق بشر سازمان ملل نیز علارغم کارشکنی آمریکا تثبیت شده است،موفق به اشغال بیش از 30% خاک‌های ملی سوریه شده‌اند. هدف آمریکا و فرانسه در کنار استفاده ابزاری از کارت تروریسم کورد به عنوان اهرم فشار بر علیه تورکیه و سوریه بی‌شک استفاده از گروه‌های تروریستی یاد شده به عنوان نیروی زمینی در جنگ‌های نیابتی از جمله جنگ احتمالی بر علیه ایران می‌باشد، مسئله‌ای که نیروهای اپوزوسیون فارسی‌زبان داخلی و خارجی به سبب فرط نادانی از آن تماما غافل‌اند.  

حزب کارگران کوردستان(‌پ‌ک‌ک)، یگان‌های مدافع خلق(شاخه‌ی سوریه‌یی پ‌ک‌ک)، شاهین‌های آزاد کردستان(تاک)، حزب حیات آزاد کردستان(پژاک)، حزب دمکرات کردستان(حدک) و صدها گروه تروریستی خرد و بزرگ همگی تهدیدی حیاتی و ملی برای ملت تورک در منطقه و تمامی ملل صلح‌جو و حرکتهای خشونت‌پرهیز می‌باشند. تنها تفاوت هر یک از احزاب و گروه‌های یاد شده با سازمان‌های نظیر داعش(دولت اسلامی) فقط وجه سکولار سازمان‌های فوق می‌باشد.