۱۰/۲۸/۱۳۹۱

پلیس های بیمارستان هدف جدید حزب کارگران کردستان: 1 شهید

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که این روزها به علت مسائل منطقه و جهانی دوران بسیار متزلزلی را سپری می کند در جدیدترین سلسله اقدامات خود به کشتار مامورین پلیس بیمارستانهای ترکیه روی آورده است.
در جدیدترین این کشتارها دیروز یکی از مامورین پلیس ترکیه که در بیمارستان شهر ماردین ترکیه در حال انجام وظیفه بود با حمله تروریستی چندین میلیتان سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان مواجه شده و متاسفانه جان خود را از دست داد.
چنگیز امگیزه ک نام مامور پلیس کشته شده توسط پ.ک.ک می باشد که در اثنای تغییر پست بازرسی به دست تروریستهای پ.ک.ک با شلیک چندین اسلحه کشته شده است.
مامور پلیس شهید شده در جزء نیروهای امنیتی بخش اورژانس بیمارستان دولتی شهر ماردین ترکیه بود که بنا به تصاویر دوربین های مداربسته از سوی 3 میلیتان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) مورد هدف واقع می شود و در دم جان می سپارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/a6od6tr

۱۰/۲۷/۱۳۹۱

دده حسن رئیس مافیای کرد در روسیه کشته شد

بر اساس اخبار منتشر شده در سایت روزنامه حریت چاپ ترکیه شخصی به نام Ded Hasan حسن که رئیس مافیای کورد روسیه می باشد طی حمله ای به هلاکت رسیده است. وی یکی از شناخته شده ترین اشخاص مافیای کرد در منطقه و دنیا می باشد که اسناد متعددی نیز در مورد همکاری وی با سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در مورد تامین و خرید سلاح نیز موجود می باشد.
بر اساس گزارش رسمی منتشر شده از سوی وزیر امور خارجه روسیه نام حقیقی پدر مافیای کرد روسیه Aslan Usoyan با سن 75 ساله می باشد. سوءقصد به جان پدر مافیای کورد در ساعت 12:30 در رستورانی که به وی متعلق داشته صورت گرفته است.
خانواده وی در سال 1937 به اتحاد جماهیر شوروی کوچ کرده و از کوردهای یزیدی مهاجر در ارمنستان بوده اند. اولین جرم وی در 19 سالگی به علت دزدی تحقق یافته و به 5 سال حبس محکوم می گردد. پس از زندگی مافیائی این شخص شروع می گردد و از سال 1966 تا به اکنون بیشتر گروه های مسلح، تروریستی، مافیای مواد مخدر، قاچاق انسان و .. در منطقه قفقاز با شخص مذکور مرتبط بوده اند. 
وی دارای ارتباطات متعددی نیز با سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) نیز می باشد که اوراق مشارکت و ارتباطاط وی با پ.ک.ک توسط ارگانهای امنتیی روسیه منتشر گردیده است. دده حسن برای آخرین بار در سال 2010 در تامین اسلحه برای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان نقشی اصلی را ایفا نموده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ay2rjj5