۲/۱۲/۱۳۹۵

شاهین‌های آزاد کردستان(تاک) مسئولیت حمله انتحاری بورسا را بر عهده گرفت

یکی از ارگان‌های اقماری حزب کارگران کوردستان که با نام شاهین‌های آزاد کردستان(تاک) به فعالیت‌های تروریستی می‌پردازد مسئولیت حمله انتحاری 28 آوریل در مسجد جامع شهر بورسای ترکیه را بر عهده گرفت.
بر اساس اخبار منتشر شده توسط سایت فرات نیوز که مئدیای اطلاع‌رسانی پ‌ک‌ک می‌باشد یکی از میلیتان‌های زن عضو شاهین‌های آزاد کوردستان(تاک) حمله انتحاری مجسد جامعه شهر بورسا را به تحقق رسانده است.
شاهین‌های آزاد کردستان هدف حمله کننده میلیتان زن انتحاری را به اشتباه مسجد جامع شهر بورسا خوانده‌اند و بنا به گفته تاک هدف سازمان مکان دیگری بوده است.
در حمله انتحاری مسجد جامع بورسا به غیر از میلیتان زن که به هلاکت رسید تنها 13 نفر از اهالی مسجد زخمی شدند.
مسئولیت حملات تروریستی ماه‌های فوریه و مارس در شهر آنکارا که منجربه کشته شدن بیش از 70 شهروند غیرنظامی ترکیه شده بود را نیز شاهین‌های آزاد کردستان بر عهده گرفت. در عین حال تاک مسئولیت حمله تروریستی دسامبر 2015 در فرودگاه صبیا گؤکچن را که با استفاده از خمپاره‌اندازصورت پذیرفته بود را نیز بر عهده گرفته است. 
گرچه اهداف سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان(پ‌ک‌ک) اغلب نظامیان می‌باشد و هر از چندگاهی اقدام به کشتار غیرنظامیان دست می‌زند ولی تمامی عملیات‌های تروریستی شاهین‌های آزاد کردستان(تاک) دقیقا غیرنظامیان، توریست‌ها، مکان‌های عمومی و ... را مورد هدف قرار داده‌اند. به عبارتی تاک ورژن به مراتب افراطی‌تر پ‌ک‌ک می‌باشد که آماجش ترویج ترور کور و بی‌هدف است. 
حمله انفجار حزب کارگران کوردستان در غازی‌آنتپ:2 کشته، 23 زخمی
امروز ساعت 09:30 حزب کارگران کردستان با استفاده از ماشین بمب‌گذاری شده‌ای اقدام به حمله به پاسگاه پلیس شهر غازی‌آنتپ ترکیه نموده است که متاسفانه در این حادثه تروریستی 2 پلس ترکیه کشته و 23 نفر از حمله نظامیان و غیرنظامیان(4) مجروح شده‌اند. 
حزب کارگران کردستان و سازمان‌های تروریستی اقماری‌اش با ظهور داعش(دولت اسلامی) اغلب ترفند‌های آن از جمله حملات انتحاری را فرا گرفته و در ترکیه، عراق و سوریه در حال تمرین آن‌اند. تعداد حملات انتحاری حزب کارگران کوردستان تنها در چندین ماه گذشته در ترکیه چندین برابر حملات انتحاری داعش(دولت اسلامی) بوده است. گوئی پ‌ک‌ک با هدف دولت شدن در پی ربودن تاکتیک‌های دولت اسلامی می‌باشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/h2lulw2 
http://tinyurl.com/hsqpu6p