۱۱/۲۴/۱۳۹۰

درگیری با حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک): بیش از 10 تروریست کشته شد

بر اساس اخباری که آژانس خبری دوغان دقایقی پیش منتشر کرده است نیروهای نظامی – امنیتی ترکیه با گروهی از میلیتانهیا سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) درگیری داشته اند که در این درگیری نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت 10 تروریست شده اند، متاسفانه در این درگیری 2 سرباز ترکیه زخمی شده است.
بر اساس اخبار منتشر شده درگیری با حزب کارگران کردستان (PKK) در شهر شیرناک و در منطقه اولودره اتفاق اتفاده است که به هنگام ورود یک گروه از میلیتانهای حزب کارگران کوردستان از طریق مرز عراق نیروهای ترکیه ای به منطقه اعزام شده و علارغم درخواست ایست نیروهای ترکیه تروریست های حزب کارگران کردستان  اقدام به آتش کرده اند که در آن پاسخ نیروهای 23 ژاندارمری نیز با آتش جواب داده اند.
در حین عملیات ضد ترور هلیکوپترهای اسکورسکی نیز کاماندوهای ترکیه را به منطقه گسیل کرده اند. 
سلاح های تروریست های کشته شده نیز توسط نیروهای نظامی ترکیه ظبط شده است.
در خبری دیگر 1 تروریست از میلیتانهیا حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر دیاربکر نیز به هلاکت رسیده است.
گروههای کامانادوی ترکیه و نیروهای مخصوص ضد ترور طی اخبار اطلاعاتی از محل اختفای یکی از تروریست های حزب کارگران کوردستان در شهر باخبر شده و در دقایقی به محل اعزام شده اند. در این مورد نیز تروریست مذکور با مشاهده مامورین امنیتی ترکیه اقدام به گشودن آتش به سمت مامورین کرده است که توسط مامورین نظامی ترکیه به هلاکت رسیده است. تروریست مذکور برای انجام عملیات تروریست و انتحاری در شهر بوده است.
منبع خبر:
http://tinyurl.com/7sg286p

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر