۸/۱۱/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان مدرسه ای را به آتش کشیده و 1 معلم و 1 خدمتکار را ربود

گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) دیشب در شهر حکاری ترکیه اقدام به آتش زدن مدرسه ای ابتدائی نمودند که متاسفانه مدرسه فاتح سلطان محمد تماماً در شعله های آتش سوخت و مسئولین آموزش و پرورش منطقه خبر از توقف امور آموزشی در مدرسه فوق خبردادند.
مدرسه ابتدائی فاتح سلطان محمد شهر حکاری و محله یئنی برای دومین بار می باشد که طی ماهه ای گذشته تماماً بدست میلیتانهای پ.ک.ک به آتش کشیده می شود. 
متاسفانه طی ماههای گذشته میلیتانهای سازمان تروریستی – فاشیستی حزب کارگران کردستان اقدام به آتش زدن، ربودن و گروگانگیری معلمین می نمایند و این مرحله به باور بسیاری از استراتژیست های نشان از مارژینالیزه شدن سازمان تروریستی پ.ک.ک می باشد، این کارشناسان مبارزه با ترور و تروریسم باور دارند سازمانهای رادیکال و تروریستی کرد موجود در منطقه به علت تغیرات جهانی و منطقه ای با بحران ایدئولوژیک در تعریف خویش مواجه شده اند.
در شهر نصایبین ترکیه گروهی دیگر از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان با ورود به مدرسه ای اقدام به تهدید ناظم مدرسه و خدمتکار نموده و انان را ملزم به همراهی با خود کرده اند، بر اساس اخبار منتشر شده از دیروز 1 ناظم و 1 خدمتکار مدرسه توسط اعضای پ.ک.ک ربوده و به گروگان گرفته شده اند. 
برای دستگیری تروریستها و نجات ربوده شدگان در منطقه عملیات وسیعی آغاز گشته است.
منابع ترجمه اخبار فوق:
http://tinyurl.com/awdctgt
http://tinyurl.com/cw9uvqy
حمله طرفداران حزب کارگران کوردستان به دانشگاه شهر حکاری ترکیه
گروهی از طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) دیروز اقدام به حمله به دانشگاه شهر حکاری ترکیه نمودند، متاسفانه به علت این حمله تروریستی بنا دانشگاه شهر حکاری ترکیه دچار تخریب گشته است. هدف طرفداران سازمان تروریستی پ.ک.ک اعلام حمایت از تروریستهای دستگیر شده در زندان که شوی جدیدی را با نام روزه مرگ آغاز کرده اند بیان شده است. گروهی از میلیتانها و اعضای بلند پایه سازمان تروریستی پاژک و پ.ک.ک که اکنون در پی سپری کردن مدت محکومیت خود در زندان می باشند طی چند روز گذشته اقدام به اعتصاب غذای نمایشی کرده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ac6hs4w
مین حزب کارگران کردستان منفجر گشت، 2 شهروند ترکیه کشته شدند
متاسفانه مین های کاشته شده توسط سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) دوباره سبب مرگ شهروندان غیرنظامی ترکیه گشت و 2 شهروند غیرنظامی که در حال تردد از جاده ای در شهر تونجلی ترکیه بوده اند با منفجر شدن مین های پ.ک.ک کنترل ماشین را از دست داده و سبب تصادف گشتند، متاسفانه هر دو شهروند غیرنظامی ترکیه ای در دم جان باختند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/axghowa
اعضای حزب کارگران کردستان 3 ترانزیت را به آتش کشیدند
یک گروه از میلیتانهای مسلح سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) با بستن قسمت کوچکی از راه مبادلاتی شهر شیرناک ترکیه اقدام به متوقف نمودن 3 ترانزیت که حامل مواد لازم صنعت نفتی بودند کرده اند و پس از تهدید به کشتن رانندگان اقدام به آتش زدن هر 3 ترانزیت نموده اند.
بنا به اخبار اولیه منتشر شده پس از اتش زدن ترانزیت ها اعضای پ.ک.ک اقدام به ربودن و گروگانگیری یکی از رانندگان ماشین ها نموده اند، برای دستگیری تروریستها و نجات راننده ربوده شده عملیاتی در منطقه مذکور آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ccq8xro
طرفداران حزب کارگران کوردستان پلیسی را به آتش کشیدند
گروهی از طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) برای حمایت از اعتصاب کنندگان پ.ک.ک در زندان اقدام به تجمع غیرقانونی و آتش زدن مکان های عمومی و دولتی در شهر آدانای ترکیه نمودند که در حین پرتاب مولوتوف کوکتل به پلیس با برخورد مولوتوف کوکتل به یکی از پلیس هائی که در محل برای جلوگیری از خسارت آوردن طرفداران ترور و تروریسم در حال انجام ماموریت بود دچا حریق شد و سبب وارد آمدن جراحاتی گشت.
تصویر به آتش کشیدن پلیس ترکیه توسط طرفداران ترور و تروریسم:
http://tinyurl.com/c9dp9pg
ویدئوی به آتش کشیدن ماموری پلیس ترکیه توسط طرفداران پ.ک.ک:
http://tinyurl.com/ctxz495

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر