۸/۰۸/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان: 1 پلیس شهید، 3 زخمی

بر اساس اخباری که توسط سایت خبری 1news.com.tr  منتشر گردیده است میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) اقدام به انجام عملیات تروریستی همزمانی بر علیه مواضع و مکانهای نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه در شهر شیرناک نموده اند که متاسفانه در این حملات تروریستی 1 پلس ترکیه کشته و 3 نفر دیگر زخمی شده اند. در مورد وضعیت زخمی شدگان هنوز اطلاعاتی منتشر نگردیده است. 
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان علارغم وجود عید ملی در ترکیه طی 4 روز گذشته چندین حمله را درشهر شیرناک و دیگر شهرهای مرزی ترکیه به تحقق پیوسته است.
حمله تروریستی مذکور با استفاده از انواع راکت انداز صورت گرفته است. پس از انجام این عملیات تروریستی چندین اکیپ از گروههای کاماندو به همراهی نیروهای ژاندارمری و پلیس مبارزه مخصوص ترور و تروریسم به منطقه اعزام شده اند.
بر اساس اخبار منتشر شده عملیات در منطقه برای دستگیری تروریستها ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر: 
http://tinyurl.com/8cyc4qe
درگیری مابین ارتش آزاد سوریه و شاخه سوریه ای حزب کارگران کوردستان: 24 کشته
بر اساس اخبار منتشر شده در مدیای منطقه ای و جهانی درگیری مابین ارتش آزاد سوریه و شاخه سوریه ای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) درشهر حلب سوریه بوجود آمده است و بر اساس اخبار اولیه ارتش آزاد سوریه موف به هلاکت رساندن 5 نفر عضو حزب پ.ی.د گشته اند در مقابل نیز میلیتانهای سازمان تروریستی پ.ی.د اقدام به تله گذاری و کشتار 24 نفر از ارتش آزاد سوریه و گروگانگیری 5 نفر دیگر گشته اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8sl9gah

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر