۸/۰۸/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 8 تروریست به هلاکت رسید

درگیریهائی که نیروهای نظامی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شهر شیرناک ترکیه و منطقه بیت الشباب داشته اند با به هلاکت رسیدن 8 تروریست خاتمه یافته است.
استادار شهر شیرناک ترکیه طی متنی از به هلاکت رسیدن 8 تروریست پس از انجام حمله تروریستی که متاسفانه منجر به کشته شدن 1 ماموری پلیس ترکیه و زخمی شدن 3 نفر گشته بود خبر داد. 
منبع ترجمه خبر: 
http://tinyurl.com/9cn9xdb
بمباران کمپ های زاپ، متینای حزب کارگران کردستان در شمال عراق
براساس اخباری که در سایت روزنامه خبری استار چاپ ترکیه منتشر شده است پس از حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) که منجربه کشته شدن 1 مامور پلیس ترکیه گشت اسکادران هوائی ترکیه گذرگاه ها و کمپ های زاپ و متینای حزب کارگران کردستان را در شمال عراق مورد هدف قرار داده است.
حمله میلیتانهای سازمان تروریستی پ.ک.ک در حوالی نیمه شب صورت گرفته است و متاسفانه ماموری پلیسی که در حال نگهبانی بود به علت اصابت گلوله ها در دم جان سپرده است، نیروی هوائی ترکیه پس از وقوع این حمله تروریستی در ساعت 20:30 اقدام به بمباران گذرگاه های مرزی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان و کمپ های متینا و زاپ در شمال عراق نموده است. 
در این حمله هوائی هواپیماهای جنگنده نوع F-16 ترکیه از پایگاه نظامی شهر دیاربکیر ترکیه حضور داشته اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9ehk6du

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر