۸/۱۳/۱۳۹۱

حمله طرفداران حزب کارگران کردستان به مدرسه آمادگی را در شهر وان ترکیه

گروهی از طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) برای چندمین بار مدرسه ای را در شهر زلزله زده وان ترکیه مورده حمله قرار دادند.
بنا به اخبار منتشر شده از سوی سایت روزنامه یئنی شافاق ترکیه تروریستها در شهر وان و محله حاجی بکیر اقدام به حمله با استفاده از سنگ و مولوتوف کوکتل به مدرسه ای نموده اند و متاسفانه به مدرسه خسارات متعددی را وار ساخته اند، خوشبختانه در این حمله تروریستی آسیب جانی به هیچ یک از معلمین و دانش آموزان وارد نشده است.
برای دستگیری طرفداران ترور و تروریسم نیروهای مبارزه با آشوب ترکیه به منطقه اعزام گشته اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bnhwtja
حمله حزب کارگران کوردستان به ماشین پلیس
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر عثمانیه ترکیه اقدام به حمله مسلحانه به ماشین زرهی پلیس موجود در محل نموده اند که  خوشبختانه خسارت جانی به پلیس ترکیه وارد نشده است. 
عملیاتی در منطقه برای دستگیری تروریستها آغاز گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cvxtff7
درگیری با حزب کارگران کردستان: 1 تروریست به هلاکت رسید
طی عملیاتی ضد تروریستی که پلیس و نیروهای کاماندوی ترکیه در شهر بیتلیس ترکیه انجام داده اند موفق به هلاکت رساندن 1 تروریست از اعضای پ.ک.ک گشته اند. استاندار شهر بیتلیس ترکیه طی مکتوبی خبر به درگیری با میلیتانهای حزب کارگران کوردستان وهلاکت 1 تروریست را اعلام کرد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bn47qpd
درگیری با حزب کارگران کردستان: 1 شهید، 6 زخمی
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) دیروز طی حمله تروریستی که به یکی از پایگاه های ترکیه در منطقه دیاربکیر – بینگول انجام داده اند متاسفانه 1 سرباز ترکیه شهید و 6 سرباز دیگر زخمی گشته است.
حمله تروریستی مذکور در ساعت 16:00 صورت گرفته، میلیتانهای پ.ک.ک با استفاده از انواع سلاح های دوربرد به پایگاه نظامی ترکیه حمله کرده اند. بر اساس اخباری که از طریق روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر شده است نیروهای مبارزه مخصوص متعدد برای دستگیری تروریستها به منطقه اعزام گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/brm3s5d
گشودن آتش به سمت مامورین پلیس ترکیه در شهر قارص ترکیه
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) اقدام به گشودن آتش به سمت ماشین پلیس ترکیه که در منطقه در حال گشت زنی بوده است نموده اند.
بر اساس اخباری که توسط روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر شده است این حمله تروریستی در منطقه کاغیذمان از توابع شهر قارص ترکیه اتفاق افتاده است، خوشبختانه در این حمله تروریستی آسیبی به ماموریت پلیس ترکیه نرسیده است. عملیاتی برای دستگیری تروریستها در منطقه آغاز گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cpqnbue
بمباران کمپ های حزب کارگران کوردستان در شمال عراق
بر اساس اخباری که توسط سایت حزب اتحاد میهینی کردستان (Patriotic Union of Kurdistan) منتشر گردیده است هواپیماهای ترکیه دیروز اقدام به بمباران کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در مناطق شمال عراق نموده اند.
بر اساس اخبار درز کرده 4 هوایپمای جنگنده ترکیه با استفاده از خطوط هوائی ترکیه – ایران- عراق اقدام به ورود به حریم هوائی شمال عراق نموده و بمباران یکی از مهمترین کمپ های سازمان تروریستی پ.ک.ک (Kurdistan Workers' Party) به نام حاکورک را به نتیجه رسانده است. عملیات ضد تروریستی ترکیه در حوالی ساعت 03:00 شب صورت گرفته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bo99nwy

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر