۵/۰۲/۱۳۹۱

خراج حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) از مردم سوریه

بر اساس اخباری که در سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر شده است سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) اقدام به جمع آوری خراج از مردم سوریه می کند. به سبب حمایت بی حد وحصر بشار اسد از حزب کارگران کردستان که بر دو هدف داخلی و خارجی تکیه داشت از شروع اعتراضات در سوریه بشار اسد دوباره اقدام به حمایت از پ.ک.ک نموده است. بشار اسد و رژیم بعث در بعد داخلی برای عدم مشارکت کردهای سوریه ای در صف معترضین حاکمیت و در بعد خارجی برای به اصطلاح تنبیه ترکیه استفاده ابزاری نموده است.
پس از ایجاد خلاء قدرت سیاسی در مناطق کوردنشین سوریه اکنون مناطقی به مانند قامیشلو، آفرین، آموده و به تصرف هزاران میلیتان مسلح سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان درآمده است. وبه راحتی اعضای مسلح پ.ک.ک در حال جمع آوری خراج از مردم می باشند. پس از جنگ های چند روز در مناطق کردنشین سوریه که نیروهای ارتش آزادی بخش سوریه با نیروهای بشار اسد داشتند و منجربه خروج سربازان بشار اسد از این مناطق گشت سردمداران حزب کارگران کردستان پس از خلاء قدرت اقدام به کنترل منطقه و اعلام موجودیت نمودند. بیشترین درگیری های ارتش آزادی بخش سوریه در مناطق کردنشینی به مانند Binxet صورت گرفته است. پس از اعلان موجودیت حزب کارگران کردستان و شاخه ای سوریه ای اش بر روی بسیاری از مناطق دولتی پرچمهای سازمان های تروریستی به مانند حزب کارگران کردستان و حزب اتحادیه جوامع کردستان برافراشته شد.  
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/chc8zn7
مسئول حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در روسیه تسلیم ترکیه شد
بر اساس اخباری که سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر کرده است پس از دیدار رجب طیب اردوغان و پوتین شخصی که مسئول سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در روسیه بود توسط مامورین روسی تسلیم ترکیه گردیده است.
مجید گوموش (Mecit Gümüş) که تحت تعقیب پلیس بین الملل بود و جزء یکی از روئسای روسیه ای حزب کارگران کردستان به شمار می رفت به ترکیه بازگردانده شد.
وی که 1 سالی بود در روسیه دستگیر شده بود هفته گذشته به همراه اکیبی از اینترپل برای دادگاه به یکی از زندانهای شهراستانبول منتقل گردید. وی به سبب جرم هائی که در ترکیه مرتکب شده است  در لیست سیاه پلیس بین الملل قرار گرفته است. 
مجید گوموش در یکی از جمهوریت های خودمختار روسیه زندگی می کرده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cpehwfe
میلیتانهای حزب کارگران کردستان چندین ماشین را به آتش کشیدند
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) چندین ماشین را در جاده مبادلاتی بینگول – تونجلی ترکیه به آتش کشیدند. تمامی ماشین های به آتش کشیده شده شخصی بوده و در حین ساعت 21:00 در درجه اول با استفاده از سلاح های دوربرد به کامیون ها شلیک شده است، سپس پس از بازرسی و گروگانگیری رانندگان میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان اقدام به آتش کشیدن کامیون ها نموده اند.
در این حمله تروریستی دو نفر از رانندگان که در ماشین خود دارای اسلحه شخصی بودند نیز در اولی نگشودن آتش از سمت میلیتانهای پ.ک.ک آنها نیز آتش گشوده اند ولی به علت تعدد تروریستها چاره ای جز تسلیم شدن نداشته اند.
تروریستهای عضو حزب کارگران کوردستان پس از به آتش کشیدن تمامی کامیونها به مانند همیشه اقدام به فرار کرده اند.
برای دستگیری اضعای حزب کارگران کردستان در منطقه عملیات وسیعی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/czjkgln

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر