۳/۲۷/۱۳۹۱

ارتش آزاد سوریه: مذاکراتی با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) داریم

ارتش آزاد سوریه که پس از آغاز اعتراضات مردیم نسبت به حاکمیت بشار اسد و حزب بعث در سوریه شکل گرفته است بر اساس ادعائی که در محافل خبری دنیا مطرح گردیده است دیدارها و مذاکراتی را با سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) داشته است. بر اساس گزارش سایت The Times دیدار از سوی افسر عالی رتبه ارتش آزاد سوریه به نام عبدالقادر الصالح صوره گرفته است. 
بر اساس مطالب نشریه The Times افسر عالی رتبه ارتش آزاد سوریه از بی قراری سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در مواجه با درخواست های ارتش آزاد سوریه خبر داده است.
هیئت مذاکره کننده سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) نیز خواستار دادن گارانتی پس از همکاری با ارتش آزاد سوریه برای ایجاد دولت شده است.  
پس از ایجاد اعتراضات در شهرهای شمال سوریه همواره میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به همراه شاخه سوریه ای این سازمان (پ.ی.د) در سرکوب معترضین نقش اساسی را ایفا کرده اند. ولی امروز با گسترش اعتراضات و ریشه دوانیدن در دیگر شهرها مسئولین سوریه ای و عراقی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در حال بازنگری در اهداف و رفتارهای خود می باشند! 
بر اساس گفته های این افسر عالی رتبه بشار اسد و حزب بعث در حال برنامه ریزی برای پاک سازی ائتینیکی در سوریه می باشند و بهترین وسیله ایجاد جنگ های ائتنیکی مابین گروه ائتنیکی کرد حامی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) و دیگر ائتنیک های معترض رژیم بشار اسد می باشد.
منبع ترجمه خبر:
سایت روزنامه حریت چاپ ترکیه
http://tinyurl.com/6rla365

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر