۳/۲۵/۱۳۹۱

درگیری با سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک

نیروهای مبارزه با ترور و تروریسم ترکیه که دیروز طی عملیاتی بر علیه میلیتانهیا سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در منطقه شیرناک شرکت داشتند در حین برگشت به پایگاه شب هنگام با گروهی دیگر از تروریست های حزب کارگران کوردستان برخورد داشته و آتش سنگینی بین دو طرف ردو بدل می شود که متاسفانه در این درگیری 4 مامور و 2 نگهبان محلی ترکیه زخمی می شوند.
نیروهای پلیس که جزء تیم ویژه مبارزه با ترور و تروریسم می باشند طی اخباری که از محل دریافت کرده بودند به منطقه کوه کاتو در نزدیکی شهر شیرناک ترکیه اعزام می شوند و طی عملیات چند ساعته تماسهای نزدیکی با تروریست های حزب کارگران کردستان (PKK) داشته و در شب هنگام عازم پایگاه نظامی خود شده اند که در راه به تله گروهی از تروریست ها می افتند و دقایق آتش بین دو طرف ردو بدل می شود.
در این حمله تروریستی که منجربه زخمی شدن 4 مامور نظامی و 2 نگهبان محلی می شود مجروحین با استفاده از هلیکوپترهای skorsky به بیمارستان دولتی بیت الشباب منتقل شده و مورد مداوا قرار می گیرند. 
در حین درگیری نیروهای ویژه ترکیه با تروریست های حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) دو هلیکوپتر نوع کبری نیز مناطق گذرگاهی تروریستها را در کوه کاتو مورد هدف بمب قرار دادند. بر اساس مطالب نوشته در روزنامه زمان چاپ ترکیه صدای آتش بین نیروهای ترکیه ای و تروریستهای حزب کارگران کردستان ساعاتی در شهر شنیده شده است.
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/8573s5m

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر