۲/۲۸/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در شهر حکاری

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایتهای خبری ترکیه در ساعات اولیه بعد از ظهر امروز نیروهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) طی عملیات تروریستی اقدام به حمله به مواضع نیروهای نظامی ترکیه نموده اند که متاسفانه در این عملیات تروریستی 1 سرباز ترکیه کشته شده است.
عملیات تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر حکاری و منطقه شیمدینلی صورت گرفته است، بر اساس اخبار اولیه منتشر شده عملیات تروریستی از طریق پرتاب راکت انداز و سلاح های دوربرد محقق گشته است.
در دیگر عملیات تروریستی که صبح امروز در منطقه حاتای ترکیه بوقوع پیوسته است دسته ای از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) با استفاده از راکت انداز اقدام به آتش گشودن به ماشین نظامیان در حال حرکت در نواحی جنگلی نموده اند که متاسفانه در این حمله تروریستی 2 سرباز و 1 کادر ارشد ترکیه کشته شد، پس از این عملیات تروریستی حزب کارگران کردستان نیروهای وسیع کاماندوی ترکیه به محل اعزام شدند که بنا به آمار اولیه موفق به هلاکت رساندن 4 تروریست شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ctvyf3r
پس از شروع فصل گرم سال و اوضاع نابسامان سوریه حملات تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) افزایش چشمگیری داشته است، به نظر بسیاری از استراتژیست ها بشار اسد و دولت سوریه به احتمال بسیار زیاد در فعال شدن دوباره حزب کارگران کردستان نقشی فعال دارد.
برادر کوچکتر پ.ک.ک در غرب آزربایجان و ایران با نام حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک شناخته می شود که دستش به خون بسیاری از جوانان ترک آلوده می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر