۳/۲۹/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) اپراتور ماشین راه سازی را دزدید

دسته ای از میلیتان های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) با بستن راه یکی زا جاده هیا مبادلاتی شهر ایغدیر ترکیه اقدام به گروگانگیری یکی از اپراتورهای ماشین های سنگینی که در محل مشغول کار بودند کرده است.
بر اساس اطلاعاتی که از سوی سایت خبری روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر شده است این حادثه تروریستی در نزدیکی کوه آغری و یکی از اپراتورهای شرکت خصوصی اتفاق افتاده است.
بر اساس اخبار اولیه میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) تنها یکی از اپراتورها را به گروگان گرفته و از منطقه گریخته اند.
بنا به اطلاعات روزنامه زمان با آگاهی نیروهای پلیس و امنیتی ترکیه عملیات وسیعی در مطنقه برای آزادی گروگان گرفته شده آغاز شده است.
منبع خبر:
http://tinyurl.com/c2dewkh
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) یکی از سازمانهای تروریست، نژادپرست و رادیکال کرد موجود در ترکیه می باشد که طی 30 سال گذشته سبب مرگ 30.000 شهروند ترکیه گردیده است.
متاسفانه نویسندگان، سیاسیون، روشنفکران و ... کورد بسیاری به صورت آشکارا و بعضاً به صورت پنهانی همیشه از سیاست های انسان کشی پ.ک.ک، پژاک، پ.ی.د، شاهین های آزاد کردستان و دیگر گروهای تروریستی کرد حمایت کرده و می کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر