۳/۲۹/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان: 8 کشته و 15 زخمی

متاسفانه طبق خبری که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر کرده است سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) طی حمله ای به نیروهای امنیتی ترکیه موفق به کشتن 8 نظامی و زخمی شدن 15 سرباز گردیده است.
بنا به اخبار اولیه درگیری نیروهای نظامی – امنیتی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) در حوالی شهر حکاری و منطقه شیمدینلی صورت گرفته است. 
در این حمله تروریستی ناجوانمردانه گروهی از تروریست های پ.ک.ک به نظامیان مستقر در پایگاه ده ره جیک از چهار نقطه آتش سنگین گشوده اند، که نظامیان مستقر در پادگان نیز علارغم پاسخ دهی فوری متاسفانه 8 نظامی جان خود را از دست داده و 15 سرباز دیگر زخمی شده اند.
در همین منطقه در سال 2007 سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) با حمله به همین پایگاه سبب کشته شدن 12 سرباز ترکیه شده بود.
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/c7dksyt
گروههای تروریستی و نژادپرست متعدد کرد مشکل مشترک ملل منطقه برای همزیستی می باشند، ترکان آزربایجان جنوبی نیز خود سالها با گروههای تروریستی متعددی از حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک گرفته تا گروههای به ظاهر سیاسی ولی در باطن تندرو و افراطی کورد مبارزه کرده و می کند.
ترکان آزربایجان جنوبی و دیگر ترکان ساکن ایران بدون کوچکترین شبه ای در راه مبرازه با تروریسم درکنار و هم پیمان دولت و ملت ترکیه خواهد بود، چون یقین داریم مشکل تروریسم مشکل همه ملل منطقه می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر