۳/۳۰/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 1 سرباز ترکیه کشته شد

بر اساس اخباری که دقایقی پیش از سوی مدیای ترکیه منتشر شده است متاسفانه در درگیری دیگری که در شهر حاتای و در حوالی بلن صورت گرفته است گروهی از تروریست های حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) اقدام به گشودن آتش به سمت نیروهای نظامی ترکیه کرده اند که بنا به اخبار اولیه 1 کاماندوی ترکیه شهید شده است.
نیروهای نظامی ترکیه بنا به اخبار اطلاعاتی در حال جستجوی تروریستهای حزب کارگران کردستان در منطقه مذکور بوده اند که بنا گاه مورد هدف آتش نیروهای پ.ک.ک واقع می شوند.
درگیری دیروز و در ساعت 21:26 بوقوع پیوسته است.  
نام کاماندوی کشته شده ترکیه دوغوکان شیت می باشد.
کاماندوی مذکور پس از مجروح شدن به بیمارستان اسکندرون منتقل گردیده و طی عملیات متعددی  که صورت گرفته متاسفانه جان خود را از دست داده است.
نیروهای امنیتی – نظامی ترکیه پس از این درگیری به منطقه گسیل شده و عملیات وسیعی برای دستگیری تررویستهای حزب کارگران کوردستان (PKK) آغاز شده است.
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/ckvhnat 
به نظر بسیاری از کارشناسان مبارزه با ترور و تروریسم افزایش اقدامات تروریستی حزب کارگران کوردستان بدون شک بی دلیل نبوده و ناشی از نوع رفتار دولت ترکیه در قبال رژیم دیکتاتور بشار اسد و حزب بعث در سوریه نشائت گرفته است.
شاخه سوریه ای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در داخل پ.ک.ک به شدن دارای افکار رادیکال و ارتجاعی بوده و بیشتر عملیات های انتحاری توسط اعزای سوریه ای پ.ک.ک محقق می گردد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر