۳/۳۱/۱۳۹۱

تعداد تروریست های کشته شده حزب کارگران کردستان 24 شد

بر اساس اطلاعات روزنامه زمان چاپ ترکیهخ از شروع عملیاتی که بر علیه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در منطقه حکاری، یوکسک اووا و نقطه مرزی ترکیه – عراق صورت گرفته است نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه موفق به هلاکت 24 تروریست عضو حزب کارگران کردستان شده اند.
بنا به خبرها 10 تروریست در اولین لحظه ای که به پایگاه شهر حکاری حمله کرده بودند یا آتش سربازان ترکیه مواجه شده و به هلاکت رسیده بودن پس از آن در درگیریهائی که به صورت پراکنده در منطقه مذکور ادامه داشت نیروهای نظامی ترکیه موفق به هلاکت 10 تروریست دیگر تا نیمه های پایانی دیشب شده اند. 
صبح امروز نیز با محاصره منطقه ازسوی کاماندوی ها ترکیه نیروهای نظامی ترکیه موفق به هلاکت 4 تروریست دیگر شدند. در همین حال 1 تروریست عضو حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) نیز تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شد.
با احتساب تلافات سنگین حزب کارگران کوردستان به عدد 24 می رسد. یاد آور می شوم که دیروز بر اثر حمله ناجوانمردانه ای که از سوی تروریست های حزب کارگران کوردستان در منطقه حکاری ترکیه صورت گرفته متاسفانه 8 سرباز ترکیه کشته و 15 سرباز دیگر زخمی شدند.
تمامی تروریستها از خاک شمال عراق و کمپ های موجود در کوه قندیل وارد ترکیه شده بودند. بر اساس اخبار اطلاعاتی بیشتر تروریستهای کشته شده تابع سوریه ای می باشند.
بر اساس اطلاعات روزنامه زمان عملیات وسیعی در منطقه ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cgkpduq

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر