۹/۰۷/۱۳۹۱

یکی از اعضای بلند پایه حزب کارگران کردستان به هلاکت رسید

بر اساس اخبار مدیای ترکیه طی درگیری که نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در منطقه لیجه از توابع شهر دیاربکیر ترکیه داشته اند نیروهای ترکیه ای موفق به هلاکت رساندن یکی از اعضای بلندپایه سازمان تروریتی پ.ک.ک در منطقه گشته اند.
تروریست با کد رمز روژاد "به ترکی ترکیه Rojad" در این درگیری زخمی شده و به علت عمق جراحات به هلاکت رسیده است. خبر به هلاکت رسیدن سرکرده حزب کارگران کردستان توسط استاندار شهر دیاربکیر ترکیه تائید و منتشر شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ca86awf
حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان: 1 شهید
بر اساس اخبار روزنامه زمان چاپ ترکیه میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان طی حمله تروریستی اقدام به حمله به پاسگاه شهر ماردین ترکیه نموده اند که متاسفانه یکی از نظامیان ترکیه شهید شده است. 
طی درگیری ایجاد شده با تروریستها نیروهای نظامی ترکیه موفق به هلاکت رساندن 2 تروریست گشته اند. در این حمله تروریستی 2 نظامی دیگر ترکیه زخمی شده بودند که برای تداوی به بیمارستان منطقه اعزام گشته اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d5pbm89
درگیری با حزب کارگران کردستان: 1 زخمی
بر اساس اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه نیروهای نظامی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهر چوکورجای ترکیه داشته اند که متاسفانه در این درگیریها یکی از نظامیان ترکیه مجروح گشته است. 
درگیری مذکور را اعضای پ.ک.ک با استفاده از راکت انداز و انواع سلاح های دوربرد که پایگاه نظامی ترکیه را مورد هدف قرار داده آغاز شده است. نیروهای نظامی ترکیه نیز در آن واحد به سوی تروریستها آتش گشوده اند. در منطقه برای دستگیری تروریستها عملیات وسیعی آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ck952tg
شروع عملیات ضد تروریستی بر علیه حزب کارگران کوردستان
نیروهای نظامی ترکیه عملیات وسیعی را در کوه های جودی بر علیه میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان آغاز کرده اند. کوه جودی از کوه های شهر شیرناک ترکیه می باشد که به علت صعب العبور بودن یکی از عمده ترین مخفی گاه های پ.ک.ک به شمار می رود.
هلیکوپترها کبری و چندین گروه از کاماندوهای ترکیه نیز برای مبارزه با تروریستها به منطقه اعزام شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cy3umyo
مین حزب کارگران کردستان منفجر شد: 6 زخمی
مین سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) که در شهر دیاربکیر در کنار جاده ای جاسازی شده بود منفجر شد و متاسفانه 6 سربار ترکیه در این عملیات تروریست زخمی شدند.
حمله تروریستی مذکور در ساعت 21:50 صورت گرفته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cunyf57

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر