۹/۰۲/۱۳۹۱

حزب کارگران کردستان 1 معلم و 1 مدیر مدرسه را ربوده و به گروگان گرفت

بنا به اخباری که از سوی سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر شده است دوباره گروهی از میلیتانهای سازمان تروریتی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) اقدام به ربودن و گروگانگیری 1 معلم و 1 مدیر مدرسه ای در منطقه نصایبین ترکیه نمودند.
حسین متا و آخارسو دو معلم و مدیر مدرسه مذکور می باشند که توسط میلیتانهای سازمان تروریستی پ.ک.ک ربوده شده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/dx3o6wf
یک شخص بلند پایه حزب کارگران کوردستان دستگیر شد
بنا به اخبار سایت روزنامه بوگون چاپ ترکیه یکی از اعضای باندپایه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر دیاربکیر ترکیه توسط نیروهای امنیتی و نظامی دستگیر شده است.
ج.آ مسئول سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان / حزب اتحادیه جوامع کردستان در شهر دیاربکیر ترکیه بوده است که ماهها تحت تعقیب ارگانهای اطلاعاتی ترکیه بوده و در روز معینی دستگیر گشته است.
منبع ترجمه خبر: 
http://tinyurl.com/cpwcbej
در مراسم جنازه تروریستها به پلیس ترکیه حمله شد: 5 زخمی
بر اساس اخبار سایت روزنامه یئنی شافاق ترکیه در شهر شانلی اورفای ترکیه در حین مراسم دفن یکی از تروریستهائی که طی درگیریهای چند روز گذشته به هلاکت رسیده بود به پلیس ترکیه حمله شده و منجر به زخمی شدن 2 پلیس و 3 شهروند عادی ترکیه گشت.
تروریست به هلاکت رسیده حزب کارگران کردستان (PKK) فردی به نام حسن دنکداش با کد رمز روحات بوده است که طی درگیریها به هلاکت رسیده است. در مراسم دفن تروریست مذکور گروهی از طرفداران ترور و تروریسم با حمله نمودن به پلیس ترکیه و چندین شهروند عادی سبب زخمی شدن پلیس ها و شهروندان ترکیه گشتند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d946rr7
حمله حزب کارگران کردستان در بیت الشباب ترکیه
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در منطقه شیرناک ترکیه و حوالی بیت الشباب اقدام به انجام عملیات تروریستی بر علیه پایگاه نظامی ترکیه نمودند که پس از شلیک اولین گلوله خوشبختانه با پاسخگوئی سریع نیروهای نظامی ترکیه طی 10 دقیقه درگیری شدید تروریستها به مانند همیشه فرار نمودند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d2kgzz6
حزب کارگران کوردستان چندین کامیون را به آتش کشید
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر ماردین ترکیه و منطقه نصایبین اقدام به آتش کشیدن چندین کامیون نمودند. بر اساس اخبار واصله 2 تروریت با بستن چند متر از جاده و توقف چندین کامیون اقدام به آتش کشیدن کامیونها بی دفاع نموده اند. 
برای دستگیری تروریستها در منطقه عملیاتی آغاز گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bonwdsq

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر