۹/۱۱/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 8 تروریست به هلاکت رسید

بر اساس اخباری که مورد تائید استاندار شهر حکاری ترکیه رسیده است نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه درگیری با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) در شهر حکاری ترکیه داشته اند که نیروهای نظامی ترکیه موفق به هلاکت رساندن 8 تروریست گشته اند. 
تروریستها با استفاده از دوربینهای دید در شب و هواپیماهای بدون سرنشین تشخیص داده شده و عملیات ضد تروریستی آغاز گشته است.
منبع ترجمه خبر: 
http://tinyurl.com/ca8xjsg 
چهره زشت ترور و تروریسم
گروهی از طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در ساعت 23:00 در شهر استانبول و در منطقه به ی اوغلو اقدام به آتش زدن کامیونی که در حال حمل مارک های لباس بود نمودند، طرفداران ترور و تروریسم با استفاده از چندین مولوتوف کوکتل اقدام به آتش زدن کامیون و بارش نمودند که متاسفانه کامیون و بنائی که در جلوی ان پارک شده بود به علت آتش سوی دچار خسارات متعددی گشت. 
بر اساس تصاویر ضبط شده دوربینهای شهری طرفداران سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در این خراب کاری 5 نفر بوده اند که اکنون تحت تعقیب نیروهای پلیس ترکیه اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bwtwy3h
بمباران کمپ های حزب کارگران کوردستان
بر اساس اخبار روزنامه سراسری بوگون چاپ ترکیه دیروز هواپیماهای جنگنده نوع F-16 ترکیه عملیات ضد تروریستی را بر علیه کمپ های حزب کارگران کردستان (PKK) واقع در شمال عراق را مورد هدف قرار داده اند. 
بمباران کمپ های سازمان تروریستی پ.ک.ک در اوایل صبح صورت گرفته است، هواپیماهای جنگنده ترکیه از طریق پایگاه نظامی شهر دیاربکیر ترکیه به سوی شمال عراق پروار کرده اند. 
بنا بر اخبار منتشر شده در این عملیات ضد تروریستی بیشتر کمپ های متینا، زاپ، آواشین و ...مورد هدف واقع شده اند.  
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bl8f5q7
بیش از 60 کیلوگرم مواد منفجر کشف گردید
مامورین امنیتی ترکیه در شهر شیرناک ترکیه موفق به کشف 60 کیلوگرم مواد منفجره منتسب به سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان گشته اند.
بر اساس اخبار روزنامه یئنی شافاق ترکیه کشف این حجم از مواد منفجره پس از شناسائی چندین عضو رابط پ.ک.ک در منطقه صورت گرفته است که این اشخاص قصد داشته اند این حجم از مواد منفجره را در مین هائی که برای منفجر ساختن جاده های مبادلاتی بکار می برند استفاده نمایند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/coo3pw5  
کشف سیگارها قاچاق پ.ک.ک
گروهی از زیرمجموعه مافیای قاچاق سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که در مناطق مرزی به عمل قاچاق دها تن سیگار و .. می پردازند پس از وارد نمودن 1 ترانزیت سیگار ممنوعه از ایران به مرزهای ترکیه  بازداشت گشته اند. این محموله قاچاق 4 مین ترانزیتی می باشد که طی 1 ماه گذشته بدین صورت وارد ترکیه شده است.
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان یکی از مهمترین مافیاهای انواع قاچاق در دنیا میباشد که یکی از مهمترین عامل زنده ماندنش در جغرافیای خاورمیانه نیز امر قاچاق و ..معرفی می گردد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/car2ovj
تسلیم 1 تروریست در ماردین ترکیه
بنا به اخبار روزنامه استار چاپ ترکیه 1 عضو سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر ماردین ترکیه تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه گشته است. 
تروریست مذکور به نام م.ای می باشد که پس از دستگیری روانه سیستم قضائی ترکیه برای برخورداری از قانون عفو شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c9n972v

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر