۹/۱۰/۱۳۹۱

تجهیز حزب کارگران کردستان به موشک توسط ایران، عراق و سوریه

بر اساس اطلاعات تازه منتشر شده توسط منابع اطلاعاتی منطقه ای – جهانی که در روزنامه سراسری بوگون ترکیه به چاپ رسیده است کشورهای ایران، عراق و سوریه حزب کارگران کوردستان را مجهز به موشک هائی کرده اند که قادر به ساقط نمودن هلیکوپتر و هواپیماهای سبک می باشند.
گولتکین آوجی روزنامه نگار ترکیه ای امروز در سرمقاله ای ادعای تجهیز سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) به موشک هائی را که قادر به ساقط نمودن هلیکوپتر و هواپیماهای جنگی می باشند را منتشر کرده است. بر اساس گفته های وی سازمانهای اطلاعاتی ایران، عراق و سوریه در تهیه و تجهیز پ.ک.ک به این موشک ها مدرن دست داشته اند و بنا بر اطلاعات وی موشک های فوق اکنون به داخل ترکیه منتقل گشته اند.
بر اساس گفته ها ومشاهدات این روزنامه نگار ترکیه ای بیشتر موشک های ضد هلیکوتری که به دست سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان رسیده است از طریق مرزهای سوریه صورت گرفته است. 
بر اساس ادعاهای وی دولت های ایران و عراق به علت حمایت ترکیه از انقلاب سوریه و ارتش آزاد سوریه برای تغییر شیوه آنکارا ماههاست که به کارت بازی گروههای تروریست کورد موجود در منطهق رجوع کرده اند، در کنار این دو دولت سوریه نیز ید طولانی در حمایت از بشار اسد و دیگر گروههای تروریست کرد دارد ولی اکنون بیشتر نقش حمای لوجستیکی را بازی می کند تا حمایت مالی و ...
منابع اطلاعاتی ترکیه از ورود و خروج میلیتناهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به خاک های ایران و تجهیز آنان به انواع سلاح ها و بمب ها توسط دستگاه اطلاعاتی ایران باخبراند، ولی بیشتر جامعه ترکیه حمایت از پ.ک.ک را از سوی دولت عراق و سوریه می بینند و نقش مهم دولت ایران بیشتر مخفی مانده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bossv6t

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر