۵/۳۰/۱۳۹۱

حمله تروریستی در ترکیه: 8 کشته، 66 مجروح

دوباره ترور و تروریسم در یک نقطه ای از دنیا چهره سیاه و ضد انسانی خود را به نمایش گذاشت، دیروز حمله تروریستی که به احتمال بسیار زیاد از سوی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) صورت گرفت تاکنون سبب کشته شدن 8 و مجروح شدن 66 نفر شده است، به احتمال بسیار زیاد تعداد کشته ها افزایش خواهد یافت. 
این حمله تروریستی به صورت بمب گذاری در اطراف یک پاسگاه نظامی که محل تجمع بسیاری از اشخاص غیرنظامی بوده صورت گرفته است. به طوریکه اشخاص غیرنظامی که در یک اتوبوس مردمی و یک سرویس مردمی بودند کشته و یا مجروح شده اند.
این حمله تروریستی در شهر قاضی آنتئپ ترکیه و در ساعت 20:00 صورت گرفته است.
پس از انفجار مهیبی که صورت گرفته به تمام معنا منطقه به علت وجود کشته و زخمی های متعدد به میدان جنگ شباهت داشته است. در اولین دقایق این حمله تروریستی دهها آمبولانس و اکیپ امداد به محل اعزام شده اند.
بنا به آمار اولیه تاکنون در این بمب گذاری 8 شهروند غیرنظامی ترکیه جان خود را از دست داده و 88 نفر دیگر نیز مجروح شده اند. 
بنا به گزارشات و تحقیقات اولیه این عملیات بمب گذاری – تروریستی از سوی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) صورت گرفته است، ولی تاکنون این سازمان رادیکال و خشونت طلب کرد مسئولیت این حادثه تروریستی را بر عهده نگرفته و در سکوت میباشد. گرچه به احتمال بسیار زیاد پس از چند روز یا مسئولیت این حادثه را قبول خواهد کرد و یا به سازمان تروریستی دیگری همچون شاهین های آزاد کردستان (The Kurdistan Freedom Falcons) حواله خواهد کرد.
طبق اخباری که دقایقی پیش منتشر شد، 3 نفر از کشته شدگان این حادثه تروریستی کودک بوده اند. 
ویدئوهائی از اولین لحظات این حادثه تروریستی:
http://tinyurl.com/csajdnx
http://tinyurl.com/d5w9y3a
اولین تصاویر این حادثه تروریستی:
http://tinyurl.com/bu5fugu
منبع خبر ترجمه:
http://tinyurl.com/d2e8r9x

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر