۶/۰۲/۱۳۹۱

درگیری با حزب کارگران کردستان: 5 شهید

بر اساس اخبار روزنامه زمان چاپ ترکیه طی درگیری های که نظامیان ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردسستان (Partiya Karkerên Kurdistan) داشته اند 5 نیروی نظامی ترکیه شهید و 7 نفر دیگر زخمی شده اند. آمار مذکور از طریق فرمانداری شهر حکاری منتشر شده است.
درگیری نیروهای امنیتی ترکیه با میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در شهر شیمدینلی ترکیه و منطقه زورگئچیت بوده است.
نیروهای امنیتی ترکیه نیز موفق به هلاکت رساندن 16 تروریست عضو حزب کارگران کوردستان گشته اند. عملیات نیروهای ترکیه ای با حامیت هلیکوپترها در حال پیگیری می باشد.
عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در منطقه مذکور پس از بستن قسمتی از راه مبادلاتی شیمدینلی توسط دسته از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d7nuef3
حزب کارگران کردستان رئیس انجمن نگهبانان را ربود
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) رئیس انجمن نگهبانان شهر حکاری ترکیه را ربوده  وبه گروگان گرفت.
رئیس انجمن نگهبانان روستائی شخصی با نام صادی اوزآتاک می باشد که توسط چند میلیتان حزب کارگران کردستان ربوده و به گروگان گرفته شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9vm5q66
بمباران کمپ های حاکورک، زاپ حزب کارگران کردستان
هواپیماهای جنگنده F-16 ترکیه که از پایگاه هوائی دیاربکیر برخواسته بودند کمپهای سازمان تروریستی  حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) واقع در شمال عراق را بمباران کرده اند.
بیشتر مناطق بمباران شده کمپ های حاکورک و زاپ که جزء نزدیک ترین کمپها به مرزهای ترکیه می باشد صورت گرفته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cxc6344
سازمان تروریستی آسالای ارمنی ترکیه را تهدید کرد
سازمان تروریستی آسالای ارمنی که در سالهای 1973 تا 1985 در سالهای اوج فعالیت تروریستی خود بود صدها دیپلمات، سیاست مدار و .. ترکیه ای را به سبب تنها ترک بودن ربوده و ترور می کرد دوباره شروع به تهدید های خود بر علیه ترکیه نموده است.
آسالا مخفف ارتش مخفی برای آزادی ارمنستان بزرگ می باشد که متشکل از سازمانها و اشخاص به شدن نژادپرست و با افکار رادیکال متشکل شده است.
بتازگی پس از اوضاع سوریه در یکی از ارگانهای خبری خارج نشین ارمنی سازمان تروریستی آسالا ادعاهائی مبنی بر تهدید ترکیه و پس گرفتن خاک های به اصطلاح اشغال شده ارمنی توسط ترکیه ابراز کرده است، آسالا بیشتر تهدید خود را استفاده ابزاری از سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان متمرکز ساخته است. آسالا و حزب کارگران کوردستان سالها بر علیه ترکیه هزاران انسان را قتل عام کرده اند.       
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cwuytkd

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر