۵/۱۲/۱۳۹۱

جایگیری 500 عضو حزب کارگران کردستان در مرزهای ایران

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) برای نجات و کمک به 200 تروریست محصور شده در محاصره نیروهای امنیتی و نظامی ترکیه در شیمیدنلی ترکیه 500 تروریست دیگر را به همراهه انبوه در کنار مرزهای ایران جای داده است. 
پس از آنکه گروهی 200-300 نفره از میلیتانهای مسلح سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان برای انجام عملیات تروریستی بزرگی اقدام به نزدیک شدن به مناطق مرزی ترکیه از طریق شیمیدنلی نمودند با مشاهده و تثبیت به موقع تروریستها توسط هواپیماهای بدون سرنشین ترکیه ای (هرون) نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه اقدام به اجرای عملیات ضد تروریستی بر علیه پ.ک.ک در منطقه نمودند که خوشبختانه موفق به هلاکت نزدیک به 50 تروریست شده اند. درگیریهای شدیدی در مطنقه شیمدینلی در نقطه صفر مرزی ترکیه و عراق طی 10 روز گذشته ادامه داشته است و متاسفانه 2 سرباز ترکیه نیز در این درگیریهای کشته شده اند.
نکته قابل توجهی که توسط هواپیماهای بدون سرنشین و ارگانهای امنیتی تثبیت شده است جای گری گروهی از تروریستهای حزب کارگران کوردستان (PKK) در مرزهای ایران و در منطقه شهیدان می باشد، گروه تروریستی مذکور بیش از 500 تروریست بوده و دارای سلاح های سنگین همراه با مهمات بیشمار تثبیت شده است. 
گروهی از کارشناسان استراتژیست و آکادمیسین ها احتمال همکاری و حمایت ایران را از سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به علت همکاری ترکیه  با مخالفین بشار اسد دور از تصور نداسنته اند، به نظر آنان چون ایران طی سالهای گذشته چندین بار حامی حزب کارگران کوردستان بوده است و از این سازمان تروریستی به عنوان ابزار و اهرمی  برای فشار بر ترکیه استفاده نموده است همکاری با پ.ک.ک در موقعیت کنونی دور از ذهن نیست.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cds4q2s
ضربه دیگری بر منابع مالی حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک
نیروهای امنیتی همراه با ارگان مبارزه با مواد مخدر ترکیه طی روزهای گذشته موفق به کشف 4 تن انواع مواد مخدر منتصب به سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شهر دیاربکیر ترکیه شده اند. 
مزارع کشت انواع مواد مخدر در روستاهای لیجه، هازرو، کوجا کوی، فیس اوواسی و .. بوده اند که سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در این مناطق حضوری فعال دارد.
بر اساس آمار پلیس بین الملل سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان بزرگترین مافیای حمل و ترانزیت مواد مخدر در دنیا می باشد، به طوریکه اکنون 70% مواد مخدره وارده به اروپا از زیر دست میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان ترانزیت می گردد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bnqlc7d

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر