۵/۱۲/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان: 1 شهید، 13 زخمی

بر اساس اخباری که سایت روزنامه حریت چاپ ترکیه منتشر کرده است دیروز گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) حمله تروریستی را به ژاندارمری منطقه اروح از توابع شهر سیرت محقق ساخته اند. 
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان در هنگام افطار و در ساعت 19:30 صورت گرفته و متاسفانه سبب کشته شدن 1 سرباز و زخمی شدن  13 سرباز دیگر شده است.
بر اساس گفته های رسمی استانداری شهر سیرت ترکیه 5 سرباز مجروح به بیمارستان دولتی شهر سیرت منتقل شده و 2 سرباز دیگر با استفاده از هلیکوپتر به بمارستان شهر دیاربکیر ترکیه منتقل گشته اند.
گروه دومی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در همان دقایق حمله تروریست دیگری را در منطقه پرواری صورت داده اند. این حمله تروریستی با استفاده از سلاح های دوربرد صورت گرفته است. خوشبختانه با پاسخگوئی سریع آتش از سوی نظامیان ترکیه در این حمله تروریستی خسارت جانی وجود نداشته است. 
برای دستگیری میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان در منطقه عملیات وسیعی آغاز شده است.   
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ccvwd49
تله انفجاری حزب کارگران کوردستان در شهر ماردین ترکیه
تله انفجاری سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شهر ماردین ترکیه با استفاده از کنترل از راه دور منجر شد. خوشبختانه این حادثه تروریست تلفات جانی به همراه نداشت. نیروهای نظامی ترکیه پس از انفجار عملیات وسیعی را در منطه برای دستگیری تروریستها آغاز نموده اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ctlo3j5
اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان به روستاها وارد شدند
بر اساس اخباری که سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر کرده است  پس از درگیری های شدید در نواحی مرزی شیمدینلی ترکیه گروهی از تروریستهای مسلح حزب کارگران کردستان به دو روستای نزدیک به محل گریخته اند. درگیریهای شدید مابین تروریستهای حزب کارگران کوردستان / حزب حیات آزاد کردستان و نیروهای نظامی ترکیه 12 روز می باشد که ادامه دارد. بر اساس ارقام غیر رسمی تاکنون 60 تروریست از اعضای این دو حزب رادیکال و خشونت طلب به هلاکت رسیده اند.
نکته قابل تامل در این درگیرهای وجود تروریستها عضو حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک در درگیریها می باشد. بر اساس ادعائی که از سوی ارگانهای امنیتی و اطلاعاتی ترکیه منتشر شده است طی چند روز گذشته 100 تروریست عضو حزب حیات آزاد کردستان (PKK) نیز در عملیات های پ.ک.ک پیوسته و اشتراک داشته اند. تروریستها عضو پژاک از طریق کمپ حاکورک و کمپ شهیدان واقع در ایران به منطقه اعزام شده اند.
عملیات همچنان در منطقه ادامه دارد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cogveks
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان به خانه های مسکونی در شیمدنلی ترکیه
گروهی از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در جدیدترین اقدامات تروریستی خود حمله ای را به خانه های نظامیان در شهر حکاری و منطقه شیمدینلی ترکیه متوجه ساخته اند. خوشبختانه در این حمله تروریستی خسارت جانی به هیچ یک از اعضای خانه های مسکونی وارد نشده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cqfxvaj

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر