۴/۱۶/۱۳۹۱

همکاری حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) با بشار اسد و حزب بعث

بر اساس منابع اطلاعاتی ترکیه و منطقه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در جدیدترین اقدام حمایتی خود از بشار اسد و حزب بعث اقدام به گسیل چند صد تروریست به سوریه نموده است.
بر اساس اخبار سایت روزنامه استار چاپ ترکیه بیشتر تروریست های عضو حزب کارگران کردستان که به سوریه منتقل شده اند از کمپ های پ.ک.ک واقع در کوههای قندیل در شمال عراق و کمپ زاپ بوده اند که با استفاده از تریلرهائی به صورت مخفیانه به سوریه منتقل شده اند.
ورود اعضای حزب کارگران کوردستان (PKK) از عراق به سوریه توسط هواپیماهای بدون سرنشین ترکیه و آمریکا مشخص شده است، بیشتر تروریست های وارده به سوریه با شاخه سوریه ای پ.ک.ک که با نام پ.ی.د به فعالیت می پردازد در شهرهائی به مانند آفرین و کمپ های نزدیک به این کمپ در داخل خاک سوریه منتقل شده اند. بر اساس منابع اطلاعاتی اینک بیش از 6000 تروریست عضو حزب کارگران کردستان در سوریه به همراهی با بشار اسد برای کشتار و سرکوب اعتراضات معترضین می پردازند.
در نزدیک شهر آفرین سوریه بیش از 360 روستا وجود دارد که اکنون کنترل بیشتر روستاها و ورود و خروج مردم بر اساس دستور بشار اسد و حزب بعث از سوی حزب کارگران کردستان واگذار گشته است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ck5n7z9
حزب کارگران کردستان چندین ماشین را به آتش کشید
میلیتانهای سازمان تروریست حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در راه مبادلاتی شهر وان ترکیه – چالدیران آزربایجان غربی و آغری اقدام به بستن راه نموده و 10 ماشین را به آتش کشیدند.
این مسئله در ساعت 20:00 و توسط گروهی متشکل از 40 الی 50 تروریست عضو حزب کارگران کردستان محقق شده است. بر اساس اخبار منتشر شده پ.ک.ک اقدام به آتش زدن 11 تریلر، 1 تاکسی و 1 کامیون که از راه می گذشتند نموده است.
پس از گزارش رانندگان از به آتش کشیدن وسایل نقیله توسط پ.ک.ک عملیات وسیعی در منطقه برای دستگیری اعزای حزب کارگران کردستان آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bvcnqtq

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر