۴/۱۱/۱۳۹۱

حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در شهر حکاری ترکیه

بر اساس اطلاعاتی که سایت روزنامه زمان چاپ ترکیه منتشر کرده است امروز حمله تروریستی از سوی میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) به نیروهای نظامی ترکیه صورت گرفته است.
بر این اساس حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان در شهر حکاری و در منطقه چوکورجای محقق شده است. گروهی متشکل از تروریستهای پ.ک.ک اقدام به تیراندازی با استفاده از سلاح های دروبرد و راکت انداز نموده اند.
خوشبختانه در این عملیات تروریستی خسارت جانی صورت نگرفت، در منطقه نیز عملیات وسیعی برای دستگیری تروریستها آغاز شده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/7xghbgr
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به همراه چندین گروه دیگر تروریستی و نژادپرست از جمله گروههای رادیکال و خشونت طلب کرد ترکیه می باشند که برای مثال در ترکیه طی حیات 30 ساله خود سبب مرگ بیش از 30.000 شهروند ترکیه که 700 کودک نیز در لیست کشته شدگان قرار دارند نقش اساسی داشته اند. این گروههای تروریست، رادیکال و نژادپرست کورد به خیال خود با کشت انسانها سعی در حفظ زبان کردی و سیاست کردستانیزه کردن منطقه دارند، در حالیکه برعکس دولتها به علت تعدد گروههای تروریستی کرد سعی در سرکوب حقوق اقلیت کرد در کشورها داشته و اعمال نژادپرستانه و سیاست های کردستانیزه کردن منطقه به زور اسلحه نیز سبب ایجاد حس کینه و نفرت در ملت ترک و دیگر گروههای ائتنیکی منطقه گشته است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر