۴/۱۲/۱۳۹۱

بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان در شمال عراق - 25 تروریست به هلاکت رسید

بنا به اخباری که سایت روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر کرده است نیروهای هوائی ترکیه کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) را در شمال عراق مورد هدف خود قرار داده اند.
بر این اساس کمپ های حزب کارگران کردستان در شمال عراق و در نواحی زاپ و قندیل مورد هدف هواپیماهای بمب افکن ترکیه واقع شده اند، و پس از نابودی سه کمپ عملیات را با موفقیت به پایان رسانده اند.
بمباران کمپ های حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در شمال عراق در تاریخ های 26 تا 30 ژئن 2012 صورت گرفته است.
یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان دارای کمپ های متعددی نظامی و آموزشی درشمال عراق می باشد و این روزها با شکر آب شدن اوضاع سیاسی مابین ترکیه و سوریه و حمایت معنوی ترکیه از معترضین حاکمیت دیکتاتوری بشار اسد، رژیم بعث شروع به حمایت و بازی با کارت کردها گرفته و حمایت بی دریغی را از حزب کارگران کردستان انجام می دهد. به طوریکه هر روزه شاهد عملیات های تروریستی در ترکیه از سوی پ.ک.ک می باشیم.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cxencu3
بنا به اخباری که دقایقی پیش در مدیای ترکیه منتشر شده است بمباران کمپ های حزب کارگران کردستان درشمال عراق هرماه با به هلاکت رسیدن 25 تروریست و زخمی شدن 23 تروریست دیگر همراه بوده است. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر