۴/۱۶/۱۳۹۱

اخطار ارتش آزادی بخش سوریه به اقدامات حزب کارگران کردستان

در ویدوئی که در سایت اشتراک ویدئوی یوتیوب به اشتراک گذاشته شده است یکی از افسران شناخته شده ارتش آزادی بخش سوریه طی پیامی از اقدامات حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) که همسو با دولت بشار اسد و رژیم بعث برای سرکوب معترضین می باشد به پ.ک.ک برای ادامه روند همکاری با بشار اسد برای سرکوب معترضین سوریه ای اخطار جدی داده شده است که در صورت ادامه همکاری در سرکوب معترضین توسط حزب کارگران کردستان نیروهای مسلح ارتش آزادی بخش سوریه نیز اقدامات متقابلی را انجام خواهند داد.
در پیام تلویزیون افسر عالی رتبه ارتش آزاد سوریه چنین آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
به طور عمومی و اخص طی ماههای گذشته قتل عام های مشکوکی در بعضی از مانطق سوریه به مانند  آفرین آشکار شده است، بنا به ادله محکم و غیرقابل انکار این قتل عام ها توسط حزب کارگران کوردستان (PKK) صورت گرفته است و هدف از این کشتارهای هدف دار سعی در عدم مشارکت کردها در حرکت معترضین بوده است.
در مناطق کردنشین و مرزی که امروزه به صورت آشکارا تحت کنترل حزب کارگران کردستان می باشد آدم ربائیها، کشتار هدف دار، قتل عام هائی بر علیه کردهائی که در صف معترضین می باشند شاهد می باشیم. دیروز نیز چندین تن از برادران کردمان در شهر آفرین مورد حمله تروریست حزب کارگران کوردستان واقع شده اند.
همکاری نزدیک حزب کارگران کوردستان با حکومت بشار اسد و حزب بعث طی ماههای اخیر شدت بیشتری یافته است به طوریکه که بشار اسد کنترل چندین منطقه مرزی سوریه را به میلیتانهای حزب کارگران کردستان واگذار کرده است.
 ما دسته صلاح الدین عیوبی هرگر نمی خواهیم کوچکترین مشکلی برای کردهای سوریه ای بوجود آید، چون آنها برادران ما می باشند. مابه حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) اخطار می دهیم که در صورت ادامه این روند ما نیز به صورت متقابل عمل خواهیم کرد. سوریه متعلق به تمامی سوریه ای هاست و مبارزه ما جنبه همگانی دارد. ما طرفدار خلق سوریه می باشیم.  
کوردها در سوریه جمعیتی برابر با 2 میلیون را  دارای می باشند.
منبع ترجمه بیانیه ارتش آزاد سوریه در مورد حزب کارگران کردستان: 
http://tinyurl.com/czugamz
ویدئوی بیانیه ارتش آزاد سوریه در سایت یوتیوب:
بيان صادر عن كتيبة صلاح الدين الأيوبي بخصوص الأعمال التشبيحية التي تقوم بها حزب العمال الكردستاني

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر