۷/۱۹/۱۳۹۸

قتل‌عام غیرنظامیان توسط حزب کارگران کردستان(پ‌ک‌ک)/ یگان‌های مدافع خلق(ی‌پ‌گ)

حمله راکتی که چند ساعت پیش از سوی حزب کارگران کردستان(پ‌ک‌ک)/ یگان‌های مدافع خلق(ی‌پ‌گ) به سمت دو شهر شانلی‌اوفا و ماردین تورکیه صورت گرفته بود سبب کشتار 6 شهروند غیرنظامی از جمله 4 کودک زیر سال و 3 غیرنظامی دیگر گشت. یکی از قربانیان این حمله تروریستی محمد عمر 9 ماهه بود.
در حمله تروریستی حزب کارگران کردستان(پ‌ک‌ک)/ یگان‌های مدافع خلق(ی‌پ‌گ) در مجموع 45 نفر در شهر شانلی‌اورفا و 24 نفر دیگر در شهر توصبین تورکیه زخمی شدند.  
بنا به اطلاعات منابع امنیتی تورکیه راکت‌ها از مناطق تحت اشغال حزب کارگران کردستان(پ‌ک‌ک)/ یگان‌های مدافع خلق(ی‌پ‌گ) در سوریه به سمت محلات مسکونی و غیرنظامی تورکیه پرتاب گردیده است. 
منبع ترجمه خبر: 
https://tinyurl.com/y6osp42c
حزب کارگران کردستان(پ‌ک‌ک)/ یگان‌های مدافع خلق(ی‌پ‌گ) با حمایت تسلیحاتی و لجستیک آمریکا و دول اروپایی موفق به اشغال بیش از 30% مناطق سوریه گردیده است که مناطق اشغال‌شده توسط حزب کارگران کردستان(پ‌ک‌ک)/ یگان‌های مدافع خلق(ی‌پ‌گ) دربرگیرنده بیش از 60% از منابع تولیدی سوریه می‌باشد. بنا به گزارشات مستدل ارگان‌های حقوق بشر بین‌المللی در هنگام اشغال بیش از یک سوم از سوریه پ‌ک‌ک و ی‌پ‌گ انواع نقض‌های حقوق بشری و جنایت علیه بشریت از جمله پاک‌سازی ائتنیکی، راندن غیرکردها از روستاها و شهرها، ایجاد تغییرات دمگرافیک، بکارگیری کودکان خردسال به عنوان سرباز، بستن مدارس یهودی، اجبار به غیرکوردها مبنی بر آموزش اجباری زبان کردی و ... را مرتکب شده‌اند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر